2021年7月29日 星期四

散散心

自從Marble 仔走咗之後,長時間係屋企,又睹物思貓,都好辛苦,所以就算唔需要去買餸,我每一日都會特登出去行吓


呢日我去行屋村後面East River 河旁邊,Highway 橋底,平時好少會行,每次車經過,因為呢度有健身設施、休憩地方,成日見好多年紀大人仕享用

就係我個屋村停車場對面

遠望雙橋,Brooklyn Bridge

Manhattan Bridge

身處橋底又唔曬,又有風,都好舒服

 

好多人係度釣魚

健身設施、休憩區


有籃球場

成日都有呢班Anut、uncle 係度跳“老舞”,佢哋好自得其樂







上個星期日,阿姐話同男友仔車返嚟紐約Queens 行街,男友仔要行Game shop,之前阿姐契媽話好耐無見阿姐,近排紐約啲食肆開番堂食,可以聚吓,加上阿姐依家呢份新工,係契媽個仔介紹,我話要阿姐請契媽、契哥食番餐,所以阿姐呢次返嚟,就順便約埋食呢餐

Queens 最多就係韓國餐廳,契媽又好少食韓餐,所以阿姐揀咗呢間















嗰日食完飯,阿姐返到屋企,send 報平安相,唔係2R、2S,而係男友仔媽咪隻狗

尋日我又落街行下,遇見幾隻舖頭貓






西藥房Batman



呢隻係菜檔貓,肥版天師仔,係早排見到,當時同佢玩緊時候,有對couple 咁啱拖狗行過,阿肥版天師仔見到隻狗,走埋去打人隻狗,仲想追住嚟打,真係笑屎我


每日落街行吓,心情又好好多,又唔駛長時間係屋企睹物思貓,不過其實呢,有時行吓行吓諗起Marble 仔,依然會眼濕濕,知道一時係會好難忘記個寶貝仔,依家唯有靠時間慢慢溝淡對佢思念


12 則留言:

  1. 肥版天師仔又幾搞笑 🤣
    仔仔媽加油 💪

    回覆刪除
    回覆
    1. 估唔到佢咁勇
      阿姐今日通知我話可以去攞骨灰,搞到我又忍唔住喊

      刪除
  2. 嘩!地方咁靚,真係要日日出去行下。身心舒適!

    回覆刪除
  3. 跳老舞🤣🤣,睇落都好多唐人喺橋底到蒲喎。

    慢慢黎啦,妳已經好叻叻,會主動出去行下,襯夏天,真係要多啲出去同陽光玩遊戲呀!

    回覆刪除
    回覆
    1. 話晒近唐人街,當然多唐人
      留係屋企覺得時間過得好慢,出去行下,時間過得快啲,雖然有時好猛太陽,但我都照行

      刪除
  4. 回覆
    1. 阿姐今日通知我話可以去攞骨灰,搞到我又忍唔住喊

      刪除
  5. 呢D真係需要時間, 唔好勉強自己, 壓抑情緒

    回覆刪除
  6. 要放輕鬆啊!仲有好多寶貝等妳照顧喔!

    回覆刪除