2021年7月19日 星期一

另一心痛事

除咗Marble 仔有病,其實仲有一隻,就係天師仔,繼年頭睇醫生,再次食消炎藥都唔好,後來佢打乞痴仲打出血,真係嚇死我






即刻帶佢去睇醫生,醫水話要照CT Scan,但診所無得照,介紹我哋去大型醫院照,Stacy 話有間寵物醫院好好,但約時間要兩個星期後,診所介紹嗰間可以約得早啲,所以就約咗診所介紹嗰間



阿姐唔得閒返嚟陪我帶天師仔去,Stacy 佢好好,特登請假陪我去,我哋只可以係門口交低,再等醫生call 至知道咩情況

之後我哋係醫院附近度行吓,見到個舖頭入面放咗隻貓咕o臣,好得意,見到我即刻諗起Mango 仔

接到醫生電話,先同我哋講照CT scan 費用,會照啲咩,同意咗至幫我哋做, 會抽埋組織去化驗,我哋同意咗,之後先返屋企,因為要麻醉,又要等佢醒,無咁快可以接佢走,到接到電話可以接佢,都差唔多仔仔爸放工,一於等仔仔爸收工接埋我至一齊去接天師仔,要差唔多一星期至有化驗結果

佢一返到屋企好尿急,即刻去厠所,仲好肚餓,我留定罐頭比佢,佢即刻有得食




醫生只比咗啲雲南白藥比佢“UP”鼻止血,估唔到老番都會用唐人藥物,醫院收我幾十蚊,係唐人街藥房買就十蚊都唔駛

佢成日匿係自己間房度


之後佢都有其他地方瞓,佢多數上床瞓覺,原本醫生叫我哋比佢帶一星期頭罩,但佢成日整甩,就由得佢



佢胃口都算唔錯,等我比嘢食



最後化驗結果係鼻腔裡面有cancer


仍然間中有噴鼻血




我哋再約咗Stacy 介紹嗰間醫生再做檢查,因為嗰間醫院專醫癌症,我哋先send 番之前個化驗報告去呢間醫院






今次阿姐返嚟同我帶佢去睇,醫生只同佢檢查吓,同睇佢個CT scan、化驗報告

話佢需要再做多一次CT scan,要做五次化療,可以keep 到大約一年命,費用大約15k,但呢個價錢,我哋真係負擔唔到,之後可能仲要睇醫生,所以我哋決定唔做

我哋覺得啲雲南白藥都無咩功效,我哋轉咗比靈芝粉佢早晚食

佢食咗靈芝粉之後,噴鼻血少咗,但仍然成日打乞痴,會流分泌物,依家都過咗差不多半年,我覺得佢keep 得好好,嗰陣佢成日匿係衣櫃裡面


依家成日都會出嚟,可能天氣又熱咗


佢精神好好,又肯玩吓


雖然佢仍然鼻有分泌物,見佢肯食,有大小便,肯玩,仲會討人摸佢,噴血都少咗好多,今次出post,我一邊寫都一邊好心痛,知道佢生命係倒數緊,但我會好好珍惜呢啲時間同佢相處



18 則留言:

  1. 真係睇到心都實哂,最慘係天師仔講唔到比妳知佢辛苦定點,不過,我相信佢明白妳和家人好緊張佢,只要佢肯,陪佢幾耐都得。

    回覆刪除
  2. 知道呢件事心都實
    盡量睇下有乜嘢食療
    或者藥物可以令佢舒服啲
    愛他到最後一日

    回覆刪除
  3. 睇到我心都實埋
    希望佢能夠開心生活到最後

    回覆刪除
  4. 好好珍惜相處時間吧!別太傷心牠感覺到㗎!

    回覆刪除
  5. 照顧貓貓之餘都要照顧好自己

    回覆刪除
  6. 我睇到都心痛呀,嗚嗚。。。。。。 希望天師仔走得舒服。

    回覆刪除
  7. 好耐冇上嚟
    知道呢个消息我都好心痛
    天师仔加油
    仔仔妈加油!

    回覆刪除
    回覆
    1. Marble 仔前日走咗,估唔到係佢最先離開我

      刪除
    2. 😭 接受唔到 😭😭😭
      仔仔媽保重 (hug)

      刪除
  8. Sorry to hear of this news. The most important is to try to live each day to its fullest - with losts of love and care. Talk to him more. Each day just try to happily end it with a big thank you that we are all together and happy.

    Qaulity of life is more important than time.

    God bless you all

    回覆刪除