2021年7月22日 星期四

再見Marble仔

真係無諗過會係Marble 仔先離開我,仲要親手送佢走

之前睇完醫生返嚟,一直留意住佢,照超聲波時剃咗肚仔啲毛


佢仍然仲係成日出出入入厠所疴尿,又成日飲水



發覺佢越食越少,除咗罐頭糧,見佢開始無主動去食乾糧,唯有比啲“粒粒”佢,佢會肯食少少,後來連粒粒都唔食,再加啲treats 至食多幾粒,後來佢只揀treats 食

開始成日匿埋瞓覺





直至最後佢連treats 都唔想食,留意到佢已經多日無大便,見佢係砂盤好想大便,但佢又疴唔到,星期一即刻叫阿姐打去診所同醫生傾吓,醫生叫我即刻帶佢去睇,不過估唔到,佢踏入診所之後,就無得再返屋企

磅重時,佢剩番11磅幾,短短兩個星期已經輕咗好多


醫生要同佢照X-ray,呢張係之前照超聲波片,顯示佢個膀光有啲嘢

呢日X-ray 顯示佢個膀胱,脹大咗好多,係佢啲小便排唔出,而且脹大咗咁多,壓住啲腸,令佢排唔到大便,之前見佢行路“拮吓拮吓”,後腿又無咩力、又腳震,應該就係因為個膀胱脹大,墜住下身

醫生話唯一可以做就係幫佢抽小便,但佢永遠自己排唔清小便都係一個問題,既然係咁,佢建議送佢走,打電話同仔仔爸商量,仔仔爸一直都主張唔要貓地辛苦,都知道呢個係好難好傷心痛苦決定

決定咗之後,醫生畀我同佢獨處咗一段時間,畀我餵佢食最後的零食



睇,個樣仲係好天真可愛



平時我都好少抱貓,最後我抱咗佢一陣,錫吓佢,呢張係同Marble 仔最後合照


之後醫生帶咗佢去插導管,我唯有搵隻診所貓,溝淡一吓傷心情緒

醫生帶番Marble 仔入嚟,又畀時間我同佢獨處,之後醫生就入嚟同佢打藥水

我一邊叫住佢個名,同佢講再見,睇住佢慢慢合埋眼,真係好心痛


之後醫生再次畀我陪吓佢,Message 阿姐同仔仔爸知,Marble 仔已經走咗,我摸住佢身體仍然係暖的

陪咗佢一陣,仲未有人入嚟帶Marble 仔出去,但我真係頂唔順,我要求要走,我忍住淚水,帶住個無貓貓袋行返屋企

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

“寫我心情 ”

大家怕的話,可以skip 咗唔睇,我只係想記住當時嘅心情,怕將來會唔記得,將來睇番,回憶番,不過知道一定會勾起傷痛

決定送走Marble 仔,醫生問我想唔想一直陪住佢,當時第一個念頭真係唔想睇住佢走,但又怕之後自己會後悔,會覺得有遺憾,唯有忍住痛睇住佢走

返到屋企,入屋見到其他貓地,我同貓地講,Marble 仔已經走咗,以後都再見唔到佢

我開始清Marble 仔嘅嘢,用刷刷走Marble 仔瞓開舖滿咗佢啲貓毛貓床,同被面上嘅貓毛

整貓晚餐時,收起佢個貓碟


我照常煮晚餐,但我一啲胃口都無,只叫仔仔爸食,飯後我繼續開電視劇睇,睇住“大叔的愛”,睇住劇時,令我可以暫時唔會諗起Marble 仔

但到夜晚,我真係瞓唔著,腦裡面一直諗起Marble 仔,當時天師仔都仲未瞓,佢好鍾意引人入厠所討摸、拍pat pat,我就坐係地下一邊拍住天師仔個pat pat ,一邊諗住Marble 仔,一邊流眼淚,其實我可以再開電視睇,但我又唔想咁做,最後上床都係流住眼淚瞓

到第二朝,我好早就醒咗,瞓唔番,餵完貓地食早餐,到我自己整早餐食,我都仲係無咩胃口,只沖咗杯咖啡,食咗幾片麥方包,平時我食完早餐,就開始掃地,如果覺得地下多污積,我仲會抺吓地,我如常去掃地同全屋抺咗一次地,感覺好想掃走晒、抺走晒Marble 仔啲毛髮同氣味,不過我知道,就算無晒佢嘅毛髮同氣味,我仍然會記得佢嘅身影

腦裡面成日響起呢隻歌、呢句歌詞“分離從來不易”,我真係好唔捨得佢,好掛住佢


20 則留言:

  1. 我睇到眼濕濕
    好明白你心情, 當年狗哥走時, 我都喊到不似人形, 之後個星期, 一想起佢就喊, 佢D玩具而家依然擺番佢個位, 有時同人講起, 都會忍唔住, 掛住佢
    Marble仔去左彩虹橋, 唔再受苦, 都係一種解脫

    回覆刪除
    回覆
    1. 第一次失去貓,可能特別痛,都知道唔會咁快可以平復得到,唯有盡力

      刪除
  2. 你唔好傷心啦,當然睇住 marble 仔走係好痛苦嘅事,希望佢去到彩虹橋,生活愉快,開開心心。

    回覆刪除
    回覆
    1. 明白心情會好難一時平復到,我會努力

      刪除
  3. 好突然
    一邊睇一邊喊

    我明白你心情
    唔想佢辛苦
    焗住親手抱住佢
    送佢上路

    細佬及瞄瞄都係咁

    唯有逆向思維
    起碼marble依家不用受苦
    在上天
    可以健康快樂跑跑跳跳

    回覆刪除
    回覆
    1. 第一次失去貓,可能特別痛,妳係過來人,當然明白,多謝大家既安慰

      刪除
  4. 如果掛住Marble仔嘅時候,想喊就喊啦,唔好谷住呀。能夠陪Marble仔走到最後,是你們的緣份,如今Marble仔畢業了,在天上嘅世界亦唔會再有痛楚,不用掛心,好好保重!

    回覆刪除
    回覆
    1. 多謝妳,多得好多過來人安慰我,心情平復返好多,但每次講出Marble 呢個名字都好心酸

      刪除
  5. Marble 仔去到彩虹橋, 可以自由自在咁周圍去玩, 話唔定佢會返去探你哋架, 我相信 Marble 仔都希望你傷心太耐, 加油!

    回覆刪除
    回覆
    1. 多謝妳,多得好多過來人安慰我,心情平復返好多,但每次講出Marble 呢個名字都好心酸

      刪除
  6. 令我想起決定打針比亞金離開情景,無奈但再拖拉就會令貓更痛苦,所以仔仔媽你要振作,我明白係好傷心,不過唔好持續太耐,會影響自己身體,而且其他毛孩都感受到

    回覆刪除
  7. 一路睇一路流眼淚
    我都觉得好痛

    回覆刪除
  8. 諗起Mable仔入門時以為佢係女仔…… Mable仔有仔仔媽家人愛鍚,佢係帶住幸福去彩虹橋。
    仔仔媽保重 (hug)

    回覆刪除
  9. 帶住個無貓嘅貓袋行返屋企,嗰種感覺真係難受到唔識形容,我好明白你呢一刻嘅感受,加油,共勉。

    回覆刪除