2021年7月6日 星期二

貓薄荷

前日美國國慶日,每年都會去阿姐表姐屋企開Party、BB蕉,今年都唔例外,每年都順便慶祝埋表姐二仔、小嬸個女生日,今年咁啱大伯登“六”之年,就預埋佢一齊慶祝

姑仔佢種咗啲貓薄荷,攞咗啲畀我

Chewy 對啲貓薄荷都有啲反應



奇哥就無咩興趣

Charco 仔直頭嗅吓就走

Mango 仔有啲興趣,但反應就唔係好大

 
後來我將啲貓薄荷丟咗入貓地個玩具盒度,Mango 仔又去摷吓、嗅吓
 

 阿姐去完Party 返到屋企又send 張報平安相比我


啲貓薄荷我又分咗啲比阿姐,Mittens 隔住個袋都覺得好有味

Sundae、S'mores、Macy 都嗅吓


6 則留言:

  1. 回覆
    1. 貓薄荷好似啲貓草咁囉,貓地嗅到會high,我試過屋企種咩都死,哈哈

      刪除
  2. 好似貓女有反應多啲咁,Mango 似想食咗落肚咁喎,哈哈!

    回覆刪除
    回覆
    1. 我諗唔係隻隻貓都鍾意呢隻味,Mango 仔想當蔬菜食,哈哈

      刪除
  3. 回覆
    1. 其實都唔知係咪咁叫,個樣又似薄荷葉,又有淡淡香味

      刪除