2021年8月14日 星期六

陪伴

Mango 仔近來只係間中至會上床同我瞓

而Minnie 有時半夜嚟搵我,佢鍾意我側身瞓,捐入我臂彎度瞓,佢會先狂搓我隻手,會搓一輪至瞓,某朝比仔仔爸影到佢仲同我瞓緊


我就send 張相比阿姐羨慕吓,咁阿姐又不甘示弱,又send 番佢啲女黐人相過我睇





S'mores 睇阿娘訂啲咩罐罐


其實啲貓地都好黐男友仔



早個星期阿姐同埋男友仔一家人去picnic,但只帶咗Rocky 去





之後又去摘桃,又去食好西



見阿姐咁多節目,真係好羨慕


12 則留言:

  1. 估唔到Minnie咁嗲,比佢搓好冧呀😍😍

    妳度疫情點呀?我地開返哂後,確診個案又慢慢升返啦。

    回覆刪除
    回覆
    1. 佢真係一時時,想嗲至會黐人
      至從打咗疫苗,係街真係多咗好多人唔帶口罩,唔明啲人見個新變種病毒咁犀利,都可以咁鬆懈,所以啲疫情就係比呢啲人搞到沒完沒了

      刪除
  2. 仔女肯陪伴真係人生樂事。

    回覆刪除
  3. 我朋友的貓貓都係咁。初養時唔比佢哋上床,遲D貓貓就自己爬上床,然後就一齊瞓。

    回覆刪除