2021年8月17日 星期二

天師仔的近況

每次見到天師仔打乞痴噴到一地血,真係好擔心




見佢左眼個第三眼簾走咗出嚟


個鼻依然好多分泌物流出嚟


早排仍然鍾意匿埋瞓覺,尤其係衣櫃入面


佢又想返入衣櫃


不過近排佢已經無咩匿係衣櫃,多數係廳瞓,一來可能天氣熱係衣櫃焗啦,二來我依家係廳煲劇,就引佢係廳陪住佢,摸佢、錫佢、拍佢pat pat,所以佢見我成日陪住佢,佢依家都唔多匿埋


我坐係梳化睇電視,佢都會主動跳上梳化陪我


直至到佢眼瞓想瞓覺,佢會自動行入個籃度瞓覺


就算我唔得閒係廳陪佢,佢都會自己留係廳度,無再匿埋 

 不過夜晚佢仍然會去厠所瞓覺


上個星期見佢左眼蓋腫咗,腫到隻眼都細咗,好驚係啲癌細胞擴散

係上面同側面都睇到好明顯腫咗


好彩過咗兩日見佢又消咗腫,我真係鬆咗一口氣,我估係啲分泌物谷住,所以我情願佢流多啲分泌物,都唔好谷住,可能個鼻多分泌物,所以有時會見佢張大口,用口呼吸



依家早晚都會用靈芝粉開水比佢飲,之前要灌佢飲,但我依家加咗肉汁汁零食係啲靈芝水度,佢肯自己食


見呢個方法佢肯自己食,所以見買二送一,即刻order 入定貨

依家佢仲會期侍仔仔爸畀靈芝水加肉汁汁呢


天師仔除咗期待飲靈芝水,佢每日最期待係仔仔爸同佢梳毛、拍pat pat,仔仔爸沖緊涼,佢已經係度等



見佢依家唔再主動去飲水,唯有早晚罐頭餐,加多啲水比佢,等佢補充多啲水份

佢真係瘦咗好多,不過佢仲肯食乾糧,佢除咗自己食,我週不時都會自動畀乾糧佢食,我用手餵佢,佢又會食多啲,我想佢食多啲嘢,咁抵抗力都會好啲



佢仲算好活躍,仲肯玩吓


總括嚟講,佢雖然瘦啲,但精神都算好好,近排見佢打乞痴噴血情況都少咗,希望可以一直keep  住,我真係唔想佢咁快離開我

 

20 則留言:

  1. 天師仔乖乖撐住呀🙌🏻🙌🏻,繼續聽話食罐罐、飲靈芝水,有返多啲氣力,無咁辛苦,ee支持你💪🏻💪🏻

    回覆刪除
    回覆
    1. 多謝妳,希望佢見我咁愛陪住佢,佢會好努力好努力咁奮戰癌魔

      刪除
  2. 咁大撻血,睇到好心痛 😥
    情況穩定咗可能係靈芝水幫到佢,天師仔努力 💪❤

    回覆刪除
    回覆
    1. 我都覺得係啲靈芝水幫到佢,希望佢努力食、努力飲,努力奮戰癌魔

      刪除
  3. 見到D血, 心都噏埋
    希望靈芝水可以幫到忙, 最少可以舒緩一下唔舒服嘅情況

    回覆刪除
    回覆
    1. 我都覺得係啲靈芝水幫到佢,希望佢努力食、努力飲,努力奮戰癌魔

      刪除
  4. 見到天師仔咁辛苦,我好心痛呢,嗚嗚!!!!!

    回覆刪除
  5. 回覆
    1. 現階段佢都未係太辛苦,仔仔爸已經講定,如果佢辛苦到唔肯食嘢,就送佢走,其實見到佢辛苦,我都好痛苦,唔想見到佢太辛苦

      刪除
  6. 天師仔加油呀,大家都會為你打氣!

    回覆刪除
  7. 天师仔加油! 仔仔妈你都要加油!

    回覆刪除
    回覆
    1. 多謝,我都希望佢努力加油,我依家每日都盡量黐實佢,珍惜佢的每一日

      刪除
  8. 波波當年都係鼻腫瘤,比佢食雲芝舒緩,不過仔仔媽你要有心理準備,天師仔眼同面形會變...

    回覆刪除
    回覆
    1. 佢依家個樣子都已經變咗,我只怕佢會突然惡發得好快,所以依家成日都黐住佢,好珍惜佢的每一日

      刪除
  9. Ruby好好珍惜跟天師仔相處的每一刻,那便無悔無憾了!

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀,我依家每日都用咗好多時間陪佢,我覺得佢知我特別黐佢,佢都食多啲、飲多啲水,我諗佢都希望可以生存耐啲,同我哋相處耐啲

      刪除