2021年8月21日 星期六

相遇七週年

只差一個月,就係同Marble 仔相遇七週年,都仲好記得係17 樓遇到佢情景,Marble 仔係一隻文靜貓,又唔太愛玩,就算窗外面有雀仔,佢都唔會有興趣去睇、去捉,佢係獨家村,好少主動同其他貓friend,但佢又唔怕陌生人,會主動去黐陌生人,又愛黐人

唯一係佢係一隻為食貓,好愛食 


連花花菜菜都唔放過



梳化係佢最常待、愛瞓覺地方









好懷念佢黐住我、陪住我時光 







佢可愛樣子



佢肥嘟嘟身軀,連瞓覺都咁可愛







尤其佢個招牌伸俐樣,真係好得意,但以後都睇唔到了


阿姐都一定都好掛住佢


我已經開始習慣無咗Marble 仔日子,但我仲好掛住佢



唉,又一邊流住眼淚一邊打呢篇Blog,只同佢相處都唔夠七個年頭,覺得一啲都唔夠

 

 

16 則留言:

  1. Marble仔嘅一舉一動永遠都會留喺妳記憶中,無人可以搶走,相信佢依家亦身處於一個無痛楚只有快樂嘅空間,仔仔媽唔洗擔心😸

    回覆刪除
    回覆
    1. 我每日都諗起佢叫食嗰把聲,我怕我有一日會忘記

      刪除
  2. Marble仔在你家過得很幸福, 現在在彩虹橋, 應該都會過得愉快

    回覆刪除
  3. 我都仲記得Marble入门时你写d卜

    回覆刪除
  4. 有妳的愛Marble仔此生無憾了!

    回覆刪除

  5. Marble得到你們一家嘅愛,佢已經好幸福。

    回覆刪除
  6. 佢既表情咁可愛,真令人懷念,加油!💪🐈

    回覆刪除
    回覆
    1. 都好多謝佢帶比咗我呢7年既歡樂同陪伴

      刪除