2021年9月13日 星期一

好錫貓地狗地

阿姐真係好錫佢 4個女,仲有 2R,週不時阿姐都會買嘢食、嘢玩畀Rocky 同Rose

買咗啤酒玩具畀2R


阿姐曾經見到呢個貓玩具只賣$5,問我要唔要,我話貓地玩玩具都係新屎坑三日香,唔駛買比我,不過我以為佢會買畀2M、2S 玩,原來最後佢都無買

為食狗狗最鍾意收到零食



Rose 要匿番係籠入面食




阿姐比狗地食得好健康,會畀吓生果佢哋食
 

 
阿姐有時都會煮吓唐餐同正嘢,有時就買外賣食,我見到都流口水呢,我諗比狗地嗅到實引屎佢哋
 


阿姐同男友係房食嘢,就只有引貓,貓地就無得食

講到最為食都係Sundae,成日睇實人食嘢



佢連狗零食都唔放過,哈哈


某日阿姐send 條片比我睇,粒孫女S'mores 肚餓,但個餵食器又未有糧出,要喵喵叫肚餓,我見到都覺得好無陰公呢

阿姐遇到街坊貓


其實好多時都會係街見到啲Homeless 帶埋寵物乞錢,不過見帶狗狗多,帶貓地就少

男友仔其中一個家姐養咗隻新狗,聽阿姐講隻狗前主人對佢唔好,所以阿姐話隻狗狗好驚青架




 

10 則留言:

  1. 真係無咩邊位喵星人唔為食 😁
    話時話, 阿姐係咪決定唔搬屋啦?

    回覆刪除
    回覆
    1. 一定搬,依家呢度實在太細,佢依家睇緊屋啦

      刪除
  2. 2R食得好肉緊呀,一定好好味啦!Sundae喵得好大聲呀,一定好餓啦,阿娘仲掛住影🤣

    又係喎,真係少見homeless係帶貓而唔係狗。

    回覆刪除
    回覆
    1. 啲狗狗食咩都好滋味,阿姐又係既,餓親我啲孫,真係衰

      刪除
  3. 養寵物同養人一樣,要花很多心機,愛心,時間,同金錢呢。

    回覆刪除
    回覆
    1. 如果唔係啲寵物壽命咁短,真係養佢哋好過養人,哈哈

      刪除
  4. 賺多賺少不重要
    做人最緊要人品好心慈

    回覆刪除
    回覆
    1. 我都覺得啲錢夠食夠用,蓄到啲都好足夠,唔駛刻意去搵大錢,啲錢又帶唔到落棺材,下一代有搵錢能力,又唔需要將啲錢特登留畀佢哋,做人一定要有良心

      刪除