2021年9月7日 星期二

阿姐搵外快

阿姐係舊年時join 咗 Pet Sitting,因為早幾日係勞工節長假期,啲寵物主人去旅行,所以需要Pet Sitter 照顧啲毛小孩,上個星期五阿姐就接咗兩個 Pet sitter job,一個去人哋屋企餵貓,另一個去帶狗出街

阿姐接咗貓 job,先去人家屋企睇睇,呢家有三隻貓主子


第一日

呢隻好似我家Charco 仔呢



阿姐話呢隻唔畀摸,但又成日跟住人







之後去另一家帶狗狗兼餵貓貓,呢家有兩隻貓貓,呢家需要照顧兩日





星期六,先去三貓之家




阿姐同啲貓貓玩

再去睇狗狗同貓貓,要say good bye 了







星期日,阿姐一早去,貓地已經係窗台等佢哋嚟





下午又去一次


尋日最後一日,雖然係最後一日,但貓主人已經再請阿姐兩個禮拜後個weekend,再幫佢餵貓

其實年頭嗰陣,阿姐都接過一個帶狗 job,係一隻雪橇狗,狗主係一對華裔couple,第一次養狗


好羨慕阿姐有得去玩貓玩狗,仲要係有錢收,哈哈

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

尋日係勞工節假期,Stacy 約我同埋阿Pat 一齊去食個Brunch,約咗係Stacy 屋企附近等,我又早到,同店舖啲貓貓玩住先




Stacy 成日週圍去食,所以由佢話事去邊間食 ,呢間意大利餐廳都不錯食,我哋五個人叫咗好多嘢食









難得出去食,食吓傾吓,我哋食得好開心呢

 

 

10 則留言: