2021年9月20日 星期一

跟阿姐去開工

下個月頭係我生日,通常阿姐會提早返嚟同我食飯慶祝,雖然紐約開番堂食,但紐約出咗規條,要啲食肆檢查針卡至可以堂食,但阿姐佢唔想打疫苗,佢又無打針,咁佢話康州無呢個規例,所以叫我哋去康州食,加上佢呢個weekend又去搵外快,話可以帶埋我去陪佢開工

先去阿姐屋企放低啲嘢先,仔仔爸又買咗好多食材畀阿姐,見聽日中秋,阿姐鍾意食碌柚,我又叫仔仔爸買過比佢,仲要幫佢去埋皮,塊皮叫阿姐自己曬乾,等過農曆新年用嚟煲水畀佢同埋貓地沖涼抺身

入阿姐間屋要先經過男友仔阿媽屋企,見到佢阿媽隻狗綁係門口,佢不停咁吠我哋,好嘈

係阿姐屋企門口,見地下一地都係栗子,原來門前有棵大栗子樹

一入阿姐屋企,Rocky 已經係咁吠,佢見到我哋好興奮



見到Macy已經係個廳度,Sundae同S'mores 就係房入邊望我哋

Mittens 原先匿係枱底個紙貓屋度,後來匿咗入廚房

頂唔順Rocky 咁熱情,困番佢入籠

Rose 又要驚我哋,但又想同我哋玩


Macy 後來走番入房,Mittens 就係廚房走番出嚟匿係枱底





阿姐近排開始留意啲屋盤,佢又見到有間屋open house,見我哋嚟到就一齊去睇,呢間屋都唔錯,阿姐同男友仔都幾滿意,希望可以買得成啦

之後就跟阿姐去開工,餵貓


兩隻黑貓見阿姐開餐好緊張呢,隻長毛黑貓叫Beef,阿姐抱咗佢落地下,佢又跳返上枱




之前一日,阿姐去服侍佢哋,帶咗枝貓棒比佢哋玩,呢隻貓好鍾意

呢枝貓棒係喺我對面間老番藥房買,好平,所以阿姐叫我幫佢買多枝,見得番呢兩個款

呢隻貓真係好鍾意玩呢,枝貓棒會留低送比貓地

之後去行街買啲嘢,就去食飯,我話想食壽司



個菠蘿炒飯落咗咖喱去炒,啲味道好似星州炒米,所以我叫佢做星州菠蘿炒飯,哈哈


呢個甜品係炸香蕉伴雪糕,都好食

 

 

15 則留言:

  1. 祝阿姐同男友仔買屋順利!

    星州菠蘿炒飯>>>應該幾惹味喎,哈哈!


    回覆刪除
    回覆
    1. 間屋已經買得成喇,個屋個yard可以比2R跑吓,減吓肥,仔仔爸話依家阿姐間屋太細,都無地方畀貓地走動,搞到貓地越嚟越肥,新屋有個大basement,可以比貓地走上走落
      個炒飯個味道真係好似星州炸米o架

      刪除
  2. 買成左間屋, 第日得閒你地可以去探下佢地, 過下週末

    回覆刪除
    回覆
    1. 過夜應該唔會啦,屋企啲寶貝無人照顧呢

      刪除
  3. 希望阿姐買得成間靚屋,祝妳一家中秋節快樂!

    回覆刪除
    回覆
    1. 間屋買得成了,我都戥阿姐開心,中秋節快樂

      刪除
  4. 祝:中秋節快樂!人月倆團圓!

    回覆刪除
  5. 恭喜阿姐做業主 🎉
    祝仔仔家中秋快樂 😊

    回覆刪除
  6. 美國的地方大,空間感很好呀。中秋節快樂

    回覆刪除
    回覆
    1. 最滿意係已經圍好晒成個yard,慳咗唔係比錢整,放心放狗地去yard度跑
      祝妳中秋節快樂

      刪除
  7. 預祝你生日快樂先,食餐勁嘅都好丫!👍😆

    回覆刪除
    回覆
    1. 多謝,有得出去食好西,我又可以煮少餐,我梗開心啦,哈哈

      刪除