2022年2月14日 星期一

代言貓Nicole 仔

我姑爺仔好鍾意收藏超人玩具、模型,尤其最愛幪面超人,除咗睇到Nicole 仔個pat pat 之外,睇到我姑爺仔啲收藏嗎,哈哈

  


成日搵佢做代言或做model,post 上 facebook 畀佢啲同好睇








另外我姑爺仔仲係陳慧嫻鐵粉










話說姑爺仔帶少爺仔Nicole 去做年驗,Nicole 仔真係超乖的












咁乖仔,返到屋企梗係要即刻畀好嘢佢食,其他貓地都無




食到舔舔脷呢


10 則留言:

  1. 我(細個時)都鍾意陳慧嫻架,尤其千千闕歌、夜機,更加係離港時心聲。

    回覆刪除
    回覆
    1. 我嗰陣就鍾意張國榮、梅艷芳、陳百強

      刪除
  2. 不論邊個國家
    好多男仔都鍾意高達同超人
    但外國人會係陳慧嫻忠實fans
    就好神奇
    仲要第一隻黑膠碟都有

    回覆刪除
    回覆
    1. 我姑爺仔唔係鬼佬嚟,都係喺香港長大,姑仔同我一樣,佢哋移民前已經拍拖,佢哋先移民,我哋之後再結婚,申請綠卡

      刪除
  3. 回覆
    1. 佢真係好乖仔架,不過有時都有百厭一面,佢老豆最錫佢

      刪除
  4. 回覆
    1. 佢真係好乖仔架,不過有時都有百厭一面,佢老豆最錫佢

      刪除