2022年5月11日 星期三

好鄰居

某日阿姐見有鄰居搬屋,個鄰居見到阿姐話,佢部車唔夠位搬走晒所有嘢,所以上唔到車啲嘢就唔搬走,如果唔嫌棄既話,可以攞走,咁阿姐見佢有套梳化都仲好新淨,所以佢就搬咗返屋企,咁個廳終於都有套梳化,仲可以慳番幾舊水


貓地、狗地都好滿意呢張免費梳化呢









又某日,阿姐話佢哋住嗰度個Neighborhood Group,問有無人有興趣要貓罐頭,所以阿姐又攞咗返去,貓地又有口福了


我有個老番鄰居,佢嗰陣都知道我執咗Mango 仔返屋企,有時我遇到佢,佢都會問候吓Mango 仔近況,某日遇到佢,佢話佢有啲貓物資唔要,想畀我,係啲老貓食湯包,同一條貓隧道





我發覺貓地對條貓隧道興趣都唔大,連Minnie 咁年輕貓都唔太愛玩


10 則留言:

  1. 阿姐有好鄰居,阿娘都開心兼安心啲!

    係咪條隧道太窄呀😹

    回覆刪除
    回覆
    1. 啲鄰居友善當然好啦,條隧道都唔算窄啦,睇Mango 仔個肥蘿柚都空得過,哈哈

      刪除
  2. 而家明白遠親不如近鄰嘅意思 😸😘

    回覆刪除
  3. 如果有人係接手, 唔浪費, 都算一家便宜兩家著

    回覆刪除
  4. 用得唔好嘥,物最其用又環保,正!

    回覆刪除