2022年5月6日 星期五

Charco仔十五歲喇

今日係Charco 仔入室第十五年,即係佢已經15 歲喇



 

以前阿姐係屋企,會同佢扮鬼扮馬

以前佢好百厭,會要求入櫃玩,仔仔爸會抱佢上呢個籃度玩,玩完佢會自己跳返落地




佢性格好豪邁




識同老豆selfie,哈哈 


自從屋企越嚟越多貓,佢活動範圍少咗,梳化、我張床佢都少咗上去瞓




但又多咗黐我


似唔似“金宵大廈”隻靚寶



佢年紀開始大,見佢間中有喘氣

執相時間,發覺同佢影少咗相,咁黑貓又真係好難影得清同靚





 

12 則留言:

  1. 祝 Charco 仔 福如東海 壽比南山 🥳🥳
    身體健康 孝順父母和阿姐 💋 ♥️

    回覆刪除
    回覆
    1. 多謝,最想佢身體健康,陪我哋多十年八載

      刪除
  2. 咁快就15年
    相信15年來, 佢都過得好幸福, 有爸爸、媽媽錫呀

    回覆刪除
    回覆
    1. 佢本身比較cool,唔愛我哋黐住佢,不過佢應該知我哋好錫佢

      刪除
  3. 祝福Charco仔身體安好,陪伴仔仔爸仔仔媽,快快樂樂!

    回覆刪除
    回覆
    1. 多謝,最想佢身體健康,陪我哋多十年八載

      刪除
  4. 祝願Charco仔身體健康、長命千歲。

    回覆刪除
  5. 喘氣情況同翩翩一樣
    或者要睇醫生聞噴噴
    可能氣管或肺弱

    回覆刪除
    回覆
    1. 但佢又食得瞓得,我見過Mittens 都係咁

      刪除
  6. 祝Charco仔:身體健康!活潑精伶!

    回覆刪除
    回覆
    1. 多謝,我都希望佢可以陪伴我多十年八載

      刪除