2022年5月25日 星期三

母親節時

到星期六朝早,呢朝阿姐好早就醒咗,係屋企食完早餐,阿姐幫我部電腦掃毒,見到Chewy 主動跳上佢大髀討摸,我平時坐係電腦前,Chewy 都甚少會坐我大髀


Charco 仔同奇哥繼續係阿姐床度瞓覺,Charco 仔仍然瞓住阿姐個枕頭


差唔多到中午,就同阿姐去食上海嘢,阿姐好耐都無食過小籠包




食完Lunch 陪阿姐去某間西超買嘢,係附近又遇到舖頭貓,店主話佢兩歲


呢日唔知點解超熱,成華氐80度,買完想要嘢,都唔想再週圍去,之後去攞蛋糕, 餅店隔離就係Batman 間藥房,見到Batman 瞓咗

返到屋企,見Charco 仔仲係喺阿姐個枕頭度瞓緊,Chewy 又去搵佢阿娘


今次Chewy 成日去黐阿娘,證明佢越嚟越唔驚佢阿娘,真係冧屎阿姐

呢晚我姑仔請食飯,慶祝M 表妹畢業,等埋仔仔爸放工,仲有未來女婿嚟到,就出發去食飯,食完飯,阿姐就直接跟男友仔一齊返屋企,返到屋企,又send 張報平安相,呢次係Macy 做代表

因為要去M 表妹個畢業禮,阿姐要返嚟一趟,所以母親節嗰個星期就無謂返嚟,不過母親節當日,仔仔爸叫咗敏姐上嚟食晚飯,用佢部手機影咗貓地啲相,話要畀去咗療養院住個伯伯睇


敏姐話見到天師仔有病,又瘦到皮包骨,佢都覺得好心痛









Chewy 之前見有陌生人嚟已經匿埋咗,後來我哋食緊飯時,佢又敢走出嚟走廊,所以至影到佢相




8 則留言: