2022年6月1日 星期三

好驚佢唔食

依家天師仔仍然好大食,但佢一粒乾糧都唔食,依家佢每日起碼食三罐細罐頭、黃昏食雞胸肉,有時仲要加湯包,有時可能食厭,要哄吓至肯再食少少



有兩日,見天師仔胃口麻麻,好似食唔落,但佢又想食,會扭食



見佢肉泥罐頭再加吱吱醬都唔食,試吓整雞肉畀佢,佢又唔食,後來仔仔爸話開佢鍾意食魚蝦肉罐畀佢,好彩佢又肯食,之後黃昏餐雞肉佢又肯食,跟住佢胃口又好番晒,每日又繼續食、食、食



每次我都係畀少少、畀少少咁餵佢,食完佢仲想添食,會好緊張,用頭仔high 我隻腳,催我畀佢




呢隻罐頭佢依家每日下午都要食一罐,因為早排無貨,見有貨我都要入定幾pack 畀佢,佢實在可以食好多,我有時唔想佢一次過食太多,會唔理佢,佢自己就係度等



 
 等唔到就自己攤抖吓
 

直至佢主動嚟搵我攞食
 


 
佢依家啲血膿,多數都係眼眶度流出嚟




見佢流血膿,我平時只敢用濕毛用“印”走啲膿,所以佢眼眶附近啲毛會比較污糟,仔仔爸係度至幫佢抺乾淨面上、手仔啲污穢,佢依家都唔會自己理毛,啲毛有時會結埋一舊舊,仔仔爸就會幫佢梳吓毛

畀爸爸抺乾淨,靚仔好多


近排見天師仔鍾意瞓係呢張地毡度


咁我又將個書包換轉係嗰個位置




個書包成日畀佢啲血膿整污糟,我要成日清洗

但有時又唔瞓書包,走番嚟瞓地毡

呢排唔知係咪天氣熱咗,佢都少咗瞓籐籃




佢呢排仲鍾意瞓係砂盤,仲會成晚瞓係個砂盤度,都唔知點解係咁,依家我臨瞓前,都會清一清個砂盤



我唔怕佢食窮我,唔怕佢唔肯食嘢,希望佢繼續食、食、食

 

14 則留言:

  1. 只要佢肯食,個心都定啲,希望天師仔日子過得舒服,繼續陪伴你地。

    回覆刪除
  2. 天師仔真係瘦咗好多, 幸好佢肯食, 我都希望佢繼續食、食、食

    回覆刪除
  3. 主人都希望寶貝們,肯食肯玩,身體強健就開心了!(^ω^)

    回覆刪除
  4. 佢食得都好,身體自然會強壯D。

    回覆刪除
    回覆
    1. 但食咁多,都唔長肉,一樣咁瘦,唉

      刪除