2022年7月19日 星期二

Marble仔忌日

今日係Marble 仔離開咗我一年,到依家都仲係好唔捨得佢,記得初時以為佢係女仔,到帶佢去睇醫生至知係一隻已經絶咗育男仔,所以畀我姑爺仔成日笑佢係Boy George














成日伸脷仔,好鬼cute,鍾意瞓浴缸





只黐人,唔黐貓














為食貓一隻,見人食嘢會去R 嘢食

有時佢又未必係R 嘢食,有時只係想扭坐大髀


有時又會扭人摸吓佢

記得有一次,仔仔爸特登帶佢嚟接我放工,佢仲驚到係車度疴咗屎,我仲post  咗上facebook,每年都有動態回顧畀我睇番

母親節時,阿姐送畀我母親節禮物



 真係好懷念Marble 仔一切一切


10 則留言:

  1. 我記得妳話過,佢係清碟専員,為食貓豬,最可愛!佢依家唔再有痛苦,會乖乖過得好好的,妳也好好保重!

    回覆刪除
    回覆
    1. 講到清碟,Mango 仔都唔夠佢嚟
      當貓地有病,都唔希望佢哋好痛苦咁離開

      刪除
  2. 依家無病無痛
    不知幾開心快活
    一切在心中

    回覆刪除
    回覆
    1. 係屋企每個角落,曾經有佢既影子,所以成日都會想起佢

      刪除
  3. 希望他在另一國度生活得愉快

    回覆刪除
  4. 一切在心中
    Rocky妈

    回覆刪除
  5. 時間過得真快咁就一年了!

    回覆刪除