2022年8月4日 星期四

無牙妹

我有成兩個星期無出現,原因係部電腦load 得好慢,攞咗去畀阿姐個K 表弟幫手睇睇有無得夠,早幾日至攞番嚟,不過部電腦我都用咗好多年了

言歸正傳,之前講過要帶Chewy 去洗牙,驗查後,除咗洗牙,仲要剝牙呢



初時話4 點鐘可以去接佢,後來話佢仲未醒,5 點至去接佢返屋企,一返到屋企見佢仲腳步浮浮,一直匿係床褥後面


無陰功,佢剝咗12 隻牙,上面啲牙要剝晒,下面就剝咗兩隻

見佢仲暈吓暈吓,唔敢咁快畀嘢佢食,過咗成個鐘我至整啲雞肉佢食,佢就即刻出嚟食,佢當然肚餓啦,佢已經餓咗好多個鐘喇,陰功


好快食晒

見佢個“面豬凳”腫晒

佢要食一個星期止痛藥


知佢一定未夠飽,再畀啲肉泥罐頭佢食,又係好快食晒




 

呢晚佢成晚係床褥後面瞓


第二日朝早仍然匿係床褥後面,知佢咀痛唔會去食乾糧,我每隔幾個鐘就畀啲罐頭放入去床褥後面畀佢食,佢食完就出嚟洗手洗面


不過佢記得係我帶佢去見醫生,所以頭兩日佢都驚咗我,我一行埋啲佢就匿埋,我都唔敢嚇親佢


後來佢間中走出嚟,我可以慢慢行近啲


到咗第三日,佢終於主動返出嚟黐我




仲有心情玩紙波波

佢個咀已經無咁腫


見佢都有去食乾糧,不過每餐濕糧餐,我都會畀多啲佢

第四日已經消腫,已經恢復正常,隻手仔剃咗一節毛毛



14 則留言:

  1. 睇見都肉赤C呀,好在Chewy都康復得快!希望妳部腦可以頂耐啲吖,我都好怕搞呢啲野。

    回覆刪除
    回覆
    1. 阿K表弟讀IT,幫我加咗啲嘢,依家快咗好多,應該都仲可以用好耐

      刪除
  2. 點解要剝咁多牙? 無陰功呀

    回覆刪除
    回覆
    1. 啲牙壞晒,平時都嗅到佢有少少口氣,依家就無晒口氣,希望剩低啲牙洗完之後唔好變壞

      刪除
  3. 印象中Chewy仲好年輕;咁細個就冇咗咁多牙 😥 開心ge係消咗腫又肯黐返妳 😘

    回覆刪除
    回覆
    1. Chewy大約有6、7歲,當年Marble仔都剝咗7隻牙
      好彩唔開心既嘢,佢好快忘記

      刪除
  4. 面仔真係腫晒陰公豬囉!

    回覆刪除
    回覆
    1. 剩係見佢要剝咁多隻牙已經覺得好陰功啦,好彩只係腫兩日就消腫

      刪除
  5. 嘩,一次剝咁多牙仔,一定好辛苦囉!🐈‍⬛

    回覆刪除
  6. 嘩~ 一次過剝咁多隻, 見到都戥佢痛 😢😢

    回覆刪除
    回覆
    1. 都估唔到會剝咁多隻,見佢個咀腫晒,出一出街又嚇親佢,真係好心痛

      刪除