2022年8月27日 星期六

奇哥入門六週年

今日係奇奇入門六週年,6 年嚟佢自己都keep 得好fit






一隻靚Model







佢好鍾意show 佢對長手手








又成日扮cute 要討摸



有時又好親人、好黐人




奇奇極好脾氣,從來唔打人咬人,點搞佢佢唔鍾意只會走人

咁純品貓,遇到佢我覺得好幸運,見佢瞓到咁冧滋滋,佢係呢個屋企都應該覺得好幸福





17 則留言:

  1. 同我阿翩好似樣
    失散遠房老表

    回覆刪除
  2. 奇哥好似我TOTO, 不过TOTO短尾

    回覆刪除
  3. 靚仔奇哥
    有你收留係佢福氣

    回覆刪除
  4. 好脾氣嘅寶貝,真係可遇不可求!

    回覆刪除
  5. 奇哥仔對人好, 但會蝦貓, 你會唔會對佢又愛又恨😂

    回覆刪除
  6. 奇哥靚仔又乖好得人鍾意。

    回覆刪除
  7. 回覆
    1. 奇哥其實幾細食,所以佢至可以keep得咁fit
      妳個留言又去咗去垃圾留言了,都已經唔係第一次,妳既Blog我都搵唔到方法可以留到言呢

      刪除
    2. 我都唔知點解!唔緊要我地FB或者WhatsApp聯絡。

      刪除