2022年8月15日 星期一

探阿姐

至從阿姐唔同我哋住,平均我哋每個月會見一次面,一係佢返嚟,一係就約係外面,一係就我哋去康州探佢,咁依家阿姐又“粗身大細”,都唔想佢舟車勞頓,所以呢個月都係我哋去探佢

上個月L表姐係屋企開Party,未來女婿部車又無冷氣,訂咗部新車又未到,天氣咁熱,所以佢哋無出席,咁阿姐二姑媽,攞咗啲BB 物資畀阿姐,所以順便攞埋啲物資畀佢

 咁我影啲物資畀阿姐睇,隻Mango 仔八卦走咗上個BB 餐椅扮BB,send 畀阿姐睇,笑死佢



仔仔爸又煲一大煲蕃茄薯仔牛骨湯畀阿姐補鈣質

去到阿姐屋企,見到Macy,入房就見到S'mores,Mittens 同Sundae 就匿咗係床底,Sundae 匿係好入角落,又黑所以影佢唔到 



Rocky 一見親人就超興奮,係咁吠,都係仔仔爸係yard 陪佢哋玩



我就狂抽Macy 水

之後阿姐Book 咗位同我哋去食Brunch,未來女婿部新車提早到咗,所以我哋坐佢部新車去食Brunch


呢間係食西班牙菜








食完Brunch 就車返屋企,我哋攞車走,阿姐就趕住去買嘢,而且佢呢個星期又接咗個job,今次唔係take care 貓,係每日帶狗狗散步,呢隻狗囡囡叫Piper




每次帶Piper 散步,阿姐都見到好多貓





 


8 則留言:

  1. 遲D駛唔駛幫手佈置間BB房呀?

    回覆刪除
    回覆
    1. 佢哋自己會搞啦,話晒我哋住得咁遠,到佢生咗我都未必去幫手陪月

      刪除
  2. 買定新車迎接bb,好週到喔👍🏻

    又,個個都好錫阿姐呢個乖女呢💞

    回覆刪除
    回覆
    1. 都係為咗BB而換車,係呀,個個都好錫阿姐架

      刪除
  3. 回覆
    1. 我都覺得Macy最靚
      睇咗你個Blog既留意,教去垃圾留意至搵得番你既留言

      刪除
  4. 阿姐生咗妳會唔會陪坐月。

    回覆刪除
    回覆
    1. 應該唔會,要留係屋企照顧天師仔,而且我都唔識整嘢食幫佢進補

      刪除