2022年11月5日 星期六

貓、全部都係貓

早排姑仔send 咗啲相畀我睇,佢話見到鄰居有隻黃貓,係屋外面,我哋諗法都係,唔會畀家中貓地出外





另外,姑仔門外出現隻黑貓,呢隻黑貓係度都有好幾年了,記得幾年前我去佢屋企都見佢行過,姑仔都唔清楚佢係流浪貓定人家放養貓,我姑仔放咗個箱,放啲食物,等佢行過都有嘢食

阿姐話早排未來女婿想養魚,所以去咗買水族用品店舖行吓,間店舖都有養貓,有得咸貓貓


阿姐公司附近又遇到貓

某日阿姐等火車返屋企時,見有人帶住貓,我講笑話人地係咪帶埋隻貓走路,哈哈

上個星期阿姐去朋友屋企玩,人家新養貓女,佢個名叫Kendall,佢個樣都好似Mocha 呢



仔仔爸公司隻貓



仔仔爸去送貨畀人,又遇到貓,佢見隻貓係“烏咀”,覺得好得意


第二次送貨去又見佢,仔仔爸話佢唔怕生,一叫就嚟,佢都仲未夠一歲



之前咪話過週不時會幫敏姐訂貓糧,不嬲敏姐兩隻貓灰灰、幸幸都好怕生,但某次仔仔爸攞嘢去敏姐屋企,佢兩隻貓竟然好難得唔怕佢,見到佢都無匿番入房,灰灰仲敢嗅仔仔爸隻手





我仔仔媽呢個宅婦,就三步不出唐人街,來來去去都係見嗰幾隻舖頭貓

雜貨舖貓




菜檔其中一隻貓


西藥房Batman,見親佢多數都係瞓緊覺


遇到另一間雜貨店貓仔,我引佢上嚟玩



路過Shelter,又望吓入面啲貓

呢隻係隔離樓洗衣店貓,見佢走去公園想捉白鴿,不過呢隻貓已經唔見佢好耐了

呢篇唔止得貓,仲有呢隻狗,係姑仔send 番出嚟,佢係仔仔爸係香港時養狗,係我大伯嗰陣同佢前妻拍拖嗰陣買的,佢叫Matchy,後來仔仔爸同我姑仔叔仔移民嚟紐約,Matchy 就由我三家姐接收養到佢終老,睇見張相都好懷念佢


我、阿姐、姑仔幾個家庭都有養貓貓,所以一見到貓貓,都會影相同大家分享吓


8 則留言:

  1. 一家人有毛孩呢個共同話題,好sweet呀😻😻!

    回覆刪除
  2. 要我位大少唔出街真係好難
    而家凍, 通常出去唔夠5分鐘, 會返來

    回覆刪除
    回覆
    1. 佢哋出慣咗,唔畀佢哋出去真係難啲

      刪除
  3. 好難得咁多家庭成員都鍾意貓同狗。

    回覆刪除
  4. Matchy又似牧羊又有D似歌基。

    回覆刪除
    回覆
    1. 真係唔知佢係咩品種混出嚟,不過佢小時候好得意

      刪除