2022年11月22日 星期二

爭寵

以前Chewy 唔鍾意上梳化,自從一次我抱佢上梳化陪我兼同佢摸摸、拍pat pat 之後,佢就愛上咗,佢每次見我想埋梳化坐,佢就會上嚟梳化搵我摸摸


如果Chewy 見到有其他貓,例如Mango、Minnie,係我大髀,佢就唔敢埋嚟搵我,但如果係奇哥、Charco 舅父,佢就唔怕





Mocha 佢真係好黐我,佢好鍾意坐大髀,成日都黐住我


某日Minnie 都想嚟黐我,但見我個大髀位已經畀Mocha 霸咗

依家Chewy、Minnie、奇哥、Mango 見Mocha 無黐住我,個個爭住嚟黐我




Mocha 真係好黐我,最搞笑係,佢坐住我大髀,我想移開佢,佢唔想走佢會咬我




睇佢瞓得幾爽


佢又唔怕有其他貓係度,照黐

呢排Mango 仔又唔抵得喇,就算見到Mocha 係度,都照走埋嚟黐住我



其實Mango 仔都好黐我,話說Mocha 初時嚟我陪Mocha 瞓仔仔爸房,Mango 有時都會走埋上嚟瞓,但仔仔爸之前瞓,佢又唔會陪仔仔爸瞓,當我轉番去自己房瞓,佢又繼續陪我瞓


6 則留言:

  1. 坐喺梳化時,貓地會爬上黎痴住坐嘅幸福感,真係形容唔到😻😻,仔仔媽仲要有一衆貓地爭住坐大髀,真係恨C隔離呀!

    Mango個肚腩大到呢😻😹

    回覆刪除
  2. 佢地都會呷醋, 個個都話媽媽先係我架, 哈哈

    回覆刪除
  3. 回覆
    1. 我唔係屋企一個月,佢依家黐仔仔爸多啲呢

      刪除