2023年3月29日 星期三

轉房瞓

曾經講過Charco 仔舊年年中嗰陣,只鍾意留係雜物房瞓,仲成日“唱歌



但係舊年11月開始,Charco 仔唔再係雜物房瞓,轉咗嚟我間房度瞓,最初只鍾意瞓窗台










我有時行入房,佢就會起身望吓我,佢要我攞乾糧入房餵佢食



Mango 仔見到,又要我餵埋一份


一日兩餐罐頭,都要攞入房畀佢食

我去咗阿姐嗰排,Charco 仔鍾意跳上呢度瞓,仔仔爸見佢成日係度瞓,仲特登清開啲嘢畀佢瞓


有時我用電腦,佢會埋嚟陪吓我




不過多數都係鍾意瞓覺,近排佢開始成日係床度瞓



一時鍾意瞓床尾,一時鍾意瞓被面,一時瞓吓呢度,一時又瞓吓另一度





呢幾日就鍾意瞓我係旁邊呢個位置

近排見佢少咗唱歌,唔知點解呢﹖

 

8 則留言:

  1. 可能要沖開聲茶俾佢開聲先!😂

    或者佢掛住兩位老朋友⋯⋯

    回覆刪除
    回覆
    1. 佢年紀大喇,性格都變晒,唯有盡量遷就佢

      刪除
  2. 會唔會少左個老友, 想搵人陪?

    回覆刪除
    回覆
    1. 唔知呢,不過佢年紀都唔細,除咗食、疴,都唔多活動

      刪除
  3. 佢周圍瞓,好似好自在咁噃!🙂

    回覆刪除
  4. 只要佢喜歡鍾意點就點啦😆

    回覆刪除