2023年3月14日 星期二

Mango 仔入室四週年

咁快Mango 仔已經嚟咗4 年







好記得佢隔離時,鍾意爭我個枕頭瞓

又因為好為食,好快就認得自己個名叫Mango





一隻唔鍾意人摸貓,會出手打人,所以佢都唔鍾意梳毛,但仔仔爸就當係同佢玩

愛搞搞震


佢去完厠所一定會冚得好乾淨,仲會連附近個貓砂鏟、厠紙都抓晒入砂盤,有時抓砂落力到抓晒出去變砂灘



成日畀奇哥蝦,畀奇哥打到週身甩毛



佢依家又鍾意蝦Minnie

仍然好黐身,夜晚多上床同我瞓 







咁多隻貓,我覺得佢個瞓覺樣係最可愛的









匿埋瞓


變成一個波

佢擁有憂鬱眼神











仲有佢啲搞笑坐姿




愛“損”腳趾




佢咁肥真係好得意可愛

 

 

14 則留言:

  1. 屁股比洗手盆大😹

    回覆刪除
  2. 憂鬱眼神迷人到呢😻😻

    佢坐喺度個樣,令我諗起What’s Michael 😹😹

    回覆刪除
    回覆
    1. 但有時我又覺得佢個眼神係矇盛盛,What’s Michael我都有睇過呢

      刪除
  3. 佢肥嘟嘟,好食好住又開心啦!🙂

    回覆刪除
  4. 憂鬱小生
    係咪而家上左位就蝦新人?

    回覆刪除
  5. Mango仔個樣有啲似以前我家的大黃,懷念﹗

    回覆刪除
  6. 我的小米又係鍾意瞓拖鞋 😅

    回覆刪除
  7. Mango仔真係好得意😍,祝你身體健康、長命千歲💪🏻

    回覆刪除