2023年7月11日 星期二

湊貓B — 大得好快

仔仔爸話班貓B 同Alena 一樣都大得好快,班貓B 又真係好大食

唔係食,就係玩,黑糖都多咗出嚟玩,開始見到我哋都無咁怕人了

一出咗廳玩,就成日係個廳度玩







佢哋真係好佻皮,移動床褥都唔驚

佢哋好好感情







 乘機偷摸黑糖

開始侵佔棵貓樹,連夜晚都開始係棵貓樹度瞓 





黃糖、花生開始黐人了










哥哥姐姐都已經接受佢哋




我開始多啲同黑糖玩,慢慢摸吓黑糖,等佢無咁驚我





都希望佢哋食多啲,快高長大











難得呢晚齊貓,四隻一齊黐住瞓覺




8 則留言:

  1. 每次摸花生,佢都“mee”哂眼,勁冧豬!而且仲做咗個好榜樣比黑糖睇,俾人摸,要大方啲,哈哈!

    回覆刪除
    回覆
    1. 依家除咗黑糖,其餘三貓都可以任摸

      刪除
  2. 我們的一生
    就是由眼淚與歡笑中組成
    貓狗去。貓狗來。
    希望他們食睡屙玩
    健康快樂就夠了

    回覆刪除
    回覆
    1. 養佢哋都係為咗咁啦,而且因為多得佢哋,生活無咁苦悶,就係因為佢哋畀開心我哋,我哋更加要對佢哋好

      刪除
  3. 你地搵到人收養未呀? (阿毛)

    回覆刪除
  4. 回覆
    1. 仲要成日幫佢哋執手尾,忙咗好多呢,哈哈

      刪除