2023年7月18日 星期二

成為一家人

其實由帶貓B 返嚟,我都無諗過養佢哋,我一心都係想幫佢哋搵好人家收養,初時阿姐個friend 想要黑貓,對黑糖有興趣,但見佢哋4 個咁close,希望佢揀多隻陪黑糖,而且黑糖又咁細膽,想多個brother 陪佢適應新家庭,但阿姐個friend 家中已經有兩隻貓,再多兩隻覺得負擔唔到,所以最後佢哋打退堂豉

之後我又託姑仔同阿姐個M 表妹幫手上網搵吓有無Shelter 可以收容佢哋,畀Shelter 幫佢哋搵家,後來搵到唐人街嗰間Shelter,話一有位可以接收佢哋,終於通知有位,話可以帶佢哋過去,原先我想自己帶佢哋過去,但姑仔話不如等仔仔爸放工車佢哋過去,唔駛我自己帶過去咁辛苦

之前一晚,難得見佢哋四隻咁齊貓,諗住可以影合照留記念




到咗呢朝,仔仔爸返咗工,我攞定個大貓籠出嚟,啲大貓就好奇八卦



我一直等仔仔爸電話通知,但仔仔爸一放工就直接返嚟屋企,話唔帶佢哋走,自己養,一直以嚟仔仔爸都無出過聲,我都估佢會唔捨得,又話驚芝麻醜樣無人要,黑糖似Charco 仔,想留低佢,又話留低兩隻,對花生、芝麻又唔公平,所以要留就四隻一齊留,而且話晒都已經養咗成個月有多,貓B 都習慣呢個屋企,尤其係黑糖,已經可以摸吓,無咁驚我哋,都唔想佢不停適應新環境



其實之前嗰日,我個心成日都好唔舒服,一來要送走佢哋又唔捨得,二來好似感覺到Charco 仔將要離開,嗰晚Charco 仔就走咗了,其實都要多得有佢哋,可以安撫吓Charco 仔走咗痛 









可以睇住佢哋百百厭厭、玩到癲、搶住食、瞓著覺個可愛搞笑樣,都幾開心






再一次介紹四位新成員

黑糖 — 個性細膽,原先以為係女仔,因為唔敢強行捉住確認,近排至目測到係男仔一名

花生、黃糖 — 男仔,個性活潑,亦比較黐人


芝麻 — 女仔,個性都活潑,都愛摸摸,但唔黐人

其實我最想幫係貓B 媽媽,真係唔想睇住佢不停咁生貓B,不過仔仔爸已經轉咗新工,以後都再照顧唔到佢,唯有默默祝福佢啦


依家家有9 貓,真係好熱鬧,好彩啲貓哥哥姐姐都相處到,但啲貓哥哥姐姐就怕鬼咗佢哋,哈哈


10 則留言:

  1. 我都話你一定會收養埋佢地啦 (阿毛)

    回覆刪除
    回覆
    1. 其實如果搵唔到人要,都預咗自己養

      刪除
  2. 貓仔同人仔一樣,細個就最得意😍😍,真係唔捨得送佢地走架!

    恭喜仔仔媽一家再添新成員,又,咁啱又繼續都係仔多過女。

    回覆刪除
    回覆
    1. 覺得一次過4隻,又真係多咗啲囉,仲以為會係陰盛陽衰

      刪除
  3. 正常男人對住bb都會心軟
    經濟地方精神體力頂到
    就全部養哂啦

    回覆刪除
    回覆
    1. 咁負擔到都無所謂啦,我記得妳話過我會養十隻,依家都差唔多喇

      刪除
  4. 恭喜仔仔家添成員s 😘
    又再熱熱鬧鬧la 😂

    回覆刪除
    回覆
    1. 4隻貓B活潑到不得了,唔單只熱鬧,我仲要成日執佢哋手尾

      刪除