2023年7月16日 星期日

同阿B去玩

尋日阿姐特登返嚟接我去個美食攤位,位於New Jersey,阿姐先返嚟屋企,等仔仔爸見吓個孫同個孫玩吓,而且阿姐又想見吓嗰幾隻貓B,阿姐Message 話依家出發了

一入屋個精靈樣

女婿一坐低,Mango 即刻走去黐實佢,佢好黐纏呢 







阿B 一嚟到就掛住玩貓地啲玩具

初初阿姐一家入到屋,4 貓B 都匿埋晒,後來芝麻、黃糖,又要驚又要走出嚟八




又八卦地下啲貼紙

見貓B 走咗,要去搵


奇哥又嚟黐實阿姐


仔仔爸抱芝麻出嚟同阿B 玩,最後驚驚走咗,匿咗入個芝士度
 

 
後來又要八走番出嚟,畀阿姐摸呢







之後奇哥又去黐實女婿


Mango 仔黐完女婿就係張枱度hea







公公見到粒孫真係超開心,帶咗佢入房要佢學叫公公

之後我哋就出發去New Jersey American Dream

 

呢個American Dream 商場係全美第二大商場,去到入停車場時離遠見到排晒長龍,唔知係買飛定係入場,而且個攤位係室外,天氣又熱又曬,最後決定去行商場就算,佈置得好靚呢






我哋先去Food Court 食咗嘢先

呢間炸雞,排隊都排咗半個鐘有多

阿B 就食Baby food,不過食咗兩啖就唔食,一定係見到我哋食正嘢,想食我哋啲嘢啦



食飽就週圍去行吓,地方真係好大,好多靚佈置可以打卡,見到有間許留山,仲有室內遊樂場,有小型水族館,仲有其他,都好多嘢玩、好多嘢睇,見個過山車都幾刺激







行行吓阿B 就瞓著咗,我見自己都無咩嘢想睇想買,阿姐佢哋上個月至嚟過,佢哋又要車我返屋企至再返屋企,唔想佢哋太夜返屋企,就要求走人,上咗車無耐就聽到阿B 疴咗“呠呠”,都無法要返到我屋企樓下至搞搞佢,好彩阿B “up”住都唔會扭計


又一路瞓到返屋企

阿姐留咗件C 表姐整抺茶蛋糕畀我,今朝攞嚟做早餐,唔算太甜,啱我口味



8 則留言:

  1. 一家幾口樂也融融

    回覆刪除
  2. 阿姐好乖好有心呀
    佢地探你地, 有無人幫手照顧毛孩? (阿毛)

    回覆刪除
    回覆
    1. 又唔係過夜,唔駛搵人湊貓狗,不過佢哋試過去幾日,就搵奶奶嚟餵貓狗,佢哋都算住得近,10分鐘車程

      刪除
  3. 佢哋乖💞,婆婆亦好識做💞

    回覆刪除