2023年10月16日 星期一

阿B 宿一宵

紐約一年一度動漫節又到了,我女婿當然會去睇吓有無心頭好,另外佢哋請咗一星期假,諗住睇完動漫展,第二日就車去Georgia,去探阿B 個契爺,所以行完動漫節嗰晚,會係我屋企瞓一晚

好多時見阿姐會車返嚟,會順便叫阿姐幫手買啲嘢,阿姐又要買定阿B 啲snack 坐長途車時氹阿B 唔好扭計時食


商場已經有秋天佈置






到咗星期六佢哋一家一早出發,先嚟我家附近泊好車,再去搭地鐵去展覽會場

阿B 一早起身,上車都無繼續瞓,坐車仔去搭地鐵時就瞓覺了









佢哋趕返嚟同我哋食晚飯


公公特登煮啲意粉畀阿B 食












奇哥又黐實阿姐,除咗黃糖唔怕阿姐,其他貓B 都匿埋晒,間中又走出嚟偷偷望




仔仔爸買咗個榴槤返嚟畀阿姐食


阿姐話畀阿B 呢隻為食貓兼小吃貨試下,估唔到佢又唔怕臭又肯食,不過呢個榴槤好甜好好味




女婿已經好攰,阿B 又開始扭眼瞓,就開床畀佢哋瞓,Mango 仔嚟霸位,但見阿B 係度就怕咗佢



阿B,早晨,阿姐畀餅餅佢做早餐,但唔多鍾意食



又掛住玩



阿姐一家快快梳洗完,食少少嘢就出發去Georgia,佢哋一定會玩得好開心

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

月頭係我生日,原先應該計劃去阿姐度,出去食餐飯,但咁啱我大姑爺過咗身,就係我生日當日出殯,所以無任何慶祝活動,因為當日係我生日,所以我都豁免出席喪禮,但之前一日要去買嘢入貨,所以就順便食個飯當係預祝生日,去咗食米線



正日當日我就自己去買咗個拿破崙餅返嚟自私食


阿姐知我個手機開始short short 地要換機,所以送咗陪手機畀我做禮物,真係多謝晒




10 則留言: