2023年10月26日 星期四

貓玩具

記得呢個仔仔爸整玩具箱嗎,大貓細貓都鍾意玩





玩唔夠一年,就因為貓地鍾意瞓上盒頂,搞到凹晒,最後要退役





就算有呢個箱玩,但一有新紙箱又去玩個新的







呢個貓玩具係我姑仔畀我,畀啲貓B 玩的,佢哋好快就將玩具啲波波“了”晒出嚟







Mocha 同Minnie 只會見啲貓B 唔係度至會玩





姑仔除咗呢個玩具,仲有呢一條貓隧道,大家都曾經見個我個孫女阿B 嚟到我屋企都玩埋一份啦,佢哋玩呢條貓隧道,會玩到好癲


放走廊呢條貓隧道,佢哋都仍然鍾意玩,鍾意穿過走入房,會鍾意匿係裡面


4 隻貓B 精力真係好充沛,成日搞到玩具週圍飛,我就要成日執佢哋手尾






14 則留言:

  1. 有4隻貓b,屋企寜捨熱鬧!而且佢地肯玩啲玩具,見到都開心!

    回覆刪除
  2. 貓貓多玩具又多貓伴,好幸福😘

    回覆刪除
    回覆
    1. 貓B 活潑啲至成日玩玩具,當佢哋大多幾歲,就唔多點玩,我有貓地陪伴都好幸福

      刪除
  3. 貓頭最愛紙盒 不是主人

    回覆刪除
  4. 咁多隻貓咪一齊玩真係好熱鬧。

    回覆刪除