2024年2月11日 星期日

阿B 同大家拜年

大年初一,咁啱係星期六,阿姐兩公婆都唔駛返工,佢哋又出去食嘢兼行街








返到屋企阿姐畀新年衫阿B 著,影相send 畀大家同大家拜年,呢套衫係阿B 未出世時買的








呢件就係之前喺唐人街買嗰件





之後阿B 玩佢個廚櫃玩具,阿姐話呢隻馬騮仔,又百厭,但又玩得好開心,玩到兩條辮仔都散晒,個頭亂晒



年三十,阿姐呢個“竹昇妹”都會聽我哋講,做啲唐人傳統儀式,會用椂柚葉煲水洗頭沖涼,又會用椂柚葉水同啲貓地抺身,我同我姑仔當然都會咁做啦



我姑仔仲會派利是畀啲貓地,反而呢樣我又無咁做喎





今日係大年初二,祝大家心想事成,事事如意,身體健康

11 則留言:

  1. 阿B真係開心果,見到佢都特別開心。

    回覆刪除
    回覆
    1. 佢真係一個開心果嚟,成日笑,見到佢都會好開心

      刪除
  2. 作者已經移除這則留言。

    回覆刪除
  3. 祝你們一家:龍年大吉!龍馬精神!阿B快高長大!

    回覆刪除
  4. 祝新年平安,心想事成!

    係喎,我屋企(細個)反而無買開椂柚葉習慣。😅

    回覆刪除
    回覆
    1. 呢個傳統咁重要,妳屋企竟然無呢個習慣

      刪除
  5. 祝大吉大利~事事如意~身體健康~ (阿毛)

    回覆刪除