2024年2月5日 星期一

團年飯

因為疫情,呢幾年都無出去食團年飯,大伯早排話不如上嚟我屋企搞團年gathering,咁阿姐當然要帶埋阿B 出席啦,因為阿姐會嚟過夜,所以我女婿就唔嚟食飯,只負責車妻女出嚟,嚟紐約前,佢哋一家三口又先去行吓Shopping Mall,阿姐都有問我去唔去,去就嚟接我一齊去,但我要出去洗衫,都唔得閒去












一嚟到婆婆屋企要先換尿片,條褲仔已經濕咗


換咗屎片,換埋成套衫,舒服晒,Minnie 嚟八吓阿B



阿B 想攬攬Minnie,點知畀Minnie 抓親




之後佢去摸摸奇哥,奇哥不嬲都好脾氣,唔駛驚


去同Mango 舅父打招呼


公公買咗yogurt 畀阿B,飲得好滋味,好快就飲晒一樽






阿姐去咗厠所,阿B週圍搵阿媽,一見到媽咪又要黐到實



開始週屋搞搞震











阿姐見阿B 成日去攞貓零食,所以畀佢負責餵貓地食零食,不過花生驚咗佢呢




阿B 又嚇親花生



呢餐團年飯,只係搵住得比較近啲家人嚟食飯,而且屋企都容納唔到太多人,小嬸第一個嚟到,Mango 仔不停咁“縲”人隻腳,仲去“縲”小嬸隻鞋





大伯同姑仔都整咗嘢嚟



阿B 都唔願食飯,掛住玩




後來佢眼瞓,我就哄咗佢瞓覺



不過都係瞓咗一陣,瞓醒又玩咗一輪,阿姐眼瞓,都要迫阿B 瞓覺



但睇佢咁興奮,真係有排都唔瞓


我一邊幫手哄阿B 瞓覺,阿姐已經攰到瞓著咗


8 則留言:

  1. 婆婆屋企咁多野玩,又有咁多貓地,梗係唔捨得瞓住啦😍😍

    回覆刪除
    回覆
    1. 依家佢識行識走,真係要看牛仔咁,一邊跟住怕佢搞到啲危險嘢,一邊要幫佢執手尾

      刪除
  2. 精力充沛 (阿毛)

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀,不過覺得佢都好容易哄到瞓覺,都算好好湊

      刪除
  3. 阿B對貓咪好溫柔,應該是媽媽教得好。

    回覆刪除
    回覆
    1. 怕整親貓地之餘,都怕貓地會整親阿B,所以要教阿B,如果貓地容易發脾氣,最好係叫阿B 唔好搞貓地

      刪除