2024年2月7日 星期三

齊齊食Brunch

第二日我瞓醒去睇阿姐同阿B,見阿B 瞓咗係佢媽咪個肚皮度


瞓醒覺飲啖水









阿B 食珍珠雞,飲Yogurt 做早餐



食到個“面珠凳”都有糯米粒








因為佢早起身,所以玩咗一輪佢好快又眼瞓,我又哄咗佢瞓覺,阿B 係右邊


Mocha 係我左邊


又只係瞓咗一陣,公公去做物理治療,我哋換定衫等公公返嚟,阿B 又餵舅父食零食


阿姐book 咗枱去食Brunch





係間日本餐廳,原來阿姐個C 表姐都曾經嚟食過,呢個Pancake 我係香港食過,我覺得係香港食鬆軟啲好味啲




呢個睇落好精緻










推佢返屋企時佢又瞓著咗


經過唐人街,阿姐買咗件唐裝衫畀阿B 過年著,老闆娘嬸嬸仲送咗啲得意利是封畀阿姐


之後仔仔爸車阿姐、阿B上康州某個Shopping Mall,等我女婿去接佢兩母女返屋企,係車度畀零食氹阿B,又食到變污糟貓


女婿仲未到,阿姐帶阿B 去買雪糕食




爹哋見到個女好開心,阿B 見到爹哋都好開心



返到屋企了


姑仔上嚟食團年飯時,攞咗呢個貓屋仔畀我家貓地,睇落貓地都幾鍾意咁喎



以為Mango 仔咁肥大會塞唔入



不過佢哋成日都壓冧個貓屋仔





8 則留言:

  1. 阿B食得玩得又瞓得,真係一個開心可愛BB.

    回覆刪除
  2. 餐日式brunch幾正喎,同埋有得訂位方便啲!又,阿b行得好穩喔👍🏻

    回覆刪除
    回覆
    1. 我都覺得好正,有得訂位就梗係訂啦,唔係唔知要等幾耐

      刪除
  3. 阿B生活悠遊 👍 (阿毛)

    回覆刪除