2009年3月19日 星期四

契女大咗肚

首先係度講一講,唔知我啲契仔契女o既事,可以先去“我的契仔契女”度睇睇,了解一下

係 好早前,我已經發覺我個契女Chocolate個肚大咗,不過我又覺得唔似佢之前嗰胎個肚咁大法,我以為佢係比我哋“槽”肥咗,以我所知佢今次已經係第三 胎,(一陣先至講番佢頭兩胎o既事),後來個肚就越o黎越大,我每日放工都會去睇吓佢同Shadow,留意Chocolate o既情況



Chocolate大肚照



坐係度隻後腳都係伸直,呢個就係Shadow


我個大契仔天師,搬咗去我住呢個屋村o既另一邊住,已經無再係我哋幫佢整個貓竇度瞓,不過佢間中都會返過o黎行吓

講番Chocolate頭兩胎o既事︰
第 一胎︰係舊年五月o既事,當時我仲未同Chocolate熟,係樓下清潔阿Mary姐話我知,Chocolate係樹叢底生咗貓仔,咁我就走去睇吓,佢生 咗四隻貓b,第二日我再去睇,有兩隻已經死咗,有一隻比Chocolate掉咗出o黎,但仲未死,咁仔仔爸先將死貓掉咗,再將掉出o黎嗰隻b放番入去,但 最後都係比Chocolate掉番出   o黎,咁仔仔爸用個鞋盒裝起隻貓b,我個女攞咗啲奶、棉花棒想試吓可唔可以餵隻貓b,後來有個老番婆見到話用奶係唔得,話要用淡奶溝水至得,佢又話佢以前 係救貓,咁呢個老番婆就攞咗呢隻貓b返屋企,唔知有無養得大呢

呢隻就係比Chocolate掉出o黎o既貓b


後 來Chocolate帶咗另一隻貓唔知匿咗去邊,不過後來比我發現佢哋匿埋係supermaket外面一個棄置o既麵包櫃底,我都餵過幾次,嗰陣隻貓b都 開始識食好心人比o既罐罐,之後又唔見咗佢哋兩貓b,後來剩係見番Chocolate出o黎,唔見有貓b,我諗隻貓b都係已經唔係到

第二 胎︰餵餵吓佢,又唔見咗貓一排,當我有一朝早返工時,係另一楝大厦外見番佢,見佢已經又大咗肚,佢一聽到我叫佢,佢即刻走埋o黎,狂喵我,我覺得佢係好肚 餓,但當時我又無貓糧係身,又趕住返工,我就call仔仔爸,講出佢大約   o既位置叫仔仔爸攞糧比佢食,之後又唔見咗一排,到見番佢,已經冇大肚,咁即係話已經生咗,不過都唔知佢去咗邊度生,之後都係見到佢自己出o黎同天師、 Shadow一齊,咁即係啲貓b又無晒



沒有留言:

張貼留言