2009年3月20日 星期五

榮升契婆

2月25日我榮升契婆喇

除咗我愛錫我嗰幾隻契仔契女外,其實都仲有啲人鍾意佢哋,三樓個西班牙靚女啦,佢每日都攞糧水比佢哋,清潔阿姐 Mary,仲有一個係娟姐,佢又係好鍾意佢哋,佢一得閒就會過o黎睇佢哋,娟姐特別鍾意Shadow,佢覺得Shadow好乖,好嗲,隻腳又有事好可憐, 娟姐自己屋企有隻老貓,但係好惡死,會打其他啲貓,如果佢唔係有隻咁惡死o既貓,佢一定會帶Shadow返屋企養

我咪講過我每日放工,返到屋企樓下會搵佢哋,我會袋定啲零食,等佢哋坐係我大髀度食,同佢哋玩

2 月26日—嗰日放工一返到屋企樓下就見到Shadow係度,咁我就坐好,請佢食零食,咁啱嗰日娟姐day off過o黎睇佢哋,咁我一邊同Shadow玩,一邊同娟姐、Mary姐傾計,後來Chocolate就出現,我見到Chocolate就發現佢個肚細 咗,咁我就同娟姐講唔通佢生咗,咁我即刻去個貓竇度睇吓,發現佢真係生咗bb,不過就睇唔清楚有幾多隻,我估啲貓b應該係之前一晚生,我同娟姐、Mary 姐決定同佢再整過佢個貓竇,等佢有個乾淨o既環境餵貓b,但當時日光日白,唔想咁“揚”比人睇到,就約晚上一齊整,七點鐘約係我樓下等,娟姐係屋企攞咗個 大塑膠筒、舊枕頭、舊床單、毛巾、紙皮箱咁,整咗個又乾淨、又比較舒服o既竇比佢哋,個竇其實都係娟姐一手一腳整,我同Mary姐就間唔中幫吓手咁,我o 既任務係將啲貓b放返入新竇

當我係過舊竇攞貓b出o黎嗰陣,Chocolate都好緊張,仲想叼啲貓b走,咁我就快手快腳咁將啲貓b放入 新竇,一共係五隻,有黑、有隻係黑白,因為當時天黑都唔係睇得好清楚,根手我就想清理個舊貓竇,都係用相同o既塑膠筒做,裡面有幾件舊衫、舊褸,都幾凌 亂,又臭、又污髒,當我打算攞晒啲舊衫去掉o既時候,發現一隻已死o既貓b,係黑白貓

當我哋放新竇o既時候,Shadow一直係旁邊度睇住,我踎係地下,佢都仲想坐上我大髀度,真係比佢激C


出生四日




出生八日


隻黑白貓個樣好儍呀,隻虎紋個樣好老積


出生十日


出生十一日,見到兩隻虎紋,後面有隻全黑


點解…點解佢哋可以咁得意,又好靚,好精靈呀

佢個貓竇收係啲樹叢貼住楝大厦邊,我係睇唔到個貓竇入面o既情況,以上o既相我都係伸部相機入去影,所以唔可以影晒咁多隻,我每日伸隻手入去個貓竇度摸吓
啲貓b  check吓有無體溫,我驚佢哋會死係入面都唔知,呢個星期一,我特登拉個竇出啲,終於睇清楚啲貓b,連埋死咗嗰隻,係兩隻黑白色,兩隻虎紋,兩隻全黑

我啲契孫係咪好靚、又好可愛呢



沒有留言:

張貼留言