2009年3月25日 星期三

暫託(下)

我帶咗佢哋返屋企,夜晚瞓覺就困住佢哋係厠所,Shadow唔鍾意困住,成日都喵喵叫,朝早我哋起身就困Charco仔係房,比佢哋自由行,到我哋返工、 返學就困番佢哋去厠所,比Charco自由行,每日我返到屋企,第一時間就係安撫個衰仔,頭一日佢都仲係好驚,又唔食嘢,平時我返到屋企,佢聽到鎖匙聲會 o黎門口等我,嗰日唔見貓之外,仲叫極都唔出o黎,原來係我房伏係張電腦枱昅住個門口,可能佢聽到Shadow叫,所以唔敢出房,我又餵零食,餵糧比佢, 有時佢嗅到我哋有其他貓味,都會fee我哋,第二日,佢就係近門口個高架頂,昅住條走廊,第三、四日就好啲,安撫完個衰仔,就鎖住佢,去Clean-up Shadow佢哋,放佢哋自由行,Shadow除咗唔鍾意困住,佢仲成日想出門口,最慘o既係因為Shadow仲未絶育,呢隻衰仔成日週圍痾尿,真係煩, 成日都要昅住佢去邊度痾咗尿,去抺抺,唔想佢週圍痾尿,唯一o既辨法,就係成日陪住佢,比佢坐大脾,咁佢就無時間周圍去痾尿喇

睇佢係我大脾度瞓得幾舒服



係張梳化度都係瞓得咁舒服



我咪講過,我原本打算比佢哋係屋企幾日,等啲人巡完村就放番佢哋落樓下,但我發覺係唔得,因為啲貓b已經成日周圍爬出o黎,如果我放番佢哋落去,啲貓b走爬晒出個貓竇外,比啲頑童見到o既話,佢哋一定凶多吉少

我 由3月16日星期一攞佢哋返屋企,星期四娟姐上o黎我屋企睇貓貓,我話比佢知,星期五我奶奶就會返o黎,我會星期五早上放返Shadow落樓下,(因為我 唔知道我奶奶佢幾時返,有時我未放工返屋企,佢已經返咗o黎)佢一聽到就話唔好,佢都唔捨得佢再放番出街,咁佢話會星期五o黎攞佢返屋企養住先,就係咁娟 姐就攞咗個籠o黎帶咗Shadow走,(好彩嗰日我奶奶七點至返),Shadow一走,即刻去拖地,係我奶奶返o黎之前Clean-up好晒

咁 係我奶奶返o黎前,仔仔爸已經同我奶奶報備咗話放咗竇貓係屋企,不過會星期六帶走佢哋,都唔敢講之前仲有隻會周圍痾尿o既貓係度,我奶奶一返到o黎,都係 度“依依哦哦”,又話我哋多事,又咁、又咁,都無計啦,都要由得佢“哦”,因為奶奶返咗o黎,咁個竇就唔放得係厠所,唯有放係亞姐房一晚,嗰晚 Chocolate仲上床同亞姐瞓添,我奶奶見啲貓都無“爸打”到佢,都無物點出聲

星期六我要返工,仔仔爸嗰朝車我返工之餘,佢仲帶 Chocolate一家六口,將佢哋帶去仔仔爸間公司個貨倉度暫住,由仔仔爸每日返工去照顧,照顧咗佢哋幾日,都無覺好瞓,唔係因為Shadow喵喵叫嘈 住,而係可能掛心佢哋,瞓到半夜醒咗,去睇睇佢哋之後都瞓唔番,只有係張床度碌到天光,索性早啲起身放佢哋行吓,照顧佢哋幾日又減到肥都唔錯

係 貓b出世之前,娟姐已經話佢個仔有個朋友,會領養佢哋,又話要等嗰個人約咗獸醫就會o黎攞貓,仲會攞埋Shadow去,因為唔想佢哋分開,但貓b都生埋, 到依家咁耐,都唔知係唔係,嗰度又無回覆,我係唔會帶佢哋去ASPCA,因為如果佢哋都係無人領養,佢哋o既下塲,都係好似香港嗰啲咁,咁依家話晒有地方 暫時安置到佢哋,唯有見步行步,無見差唔多一個禮拜啦,我已經好掛住佢哋,每日都係聽仔仔爸講佢哋o既事比我知,無咗貓貓坐大脾都有啲唔慣,睇吓呢個星期 日,“螺”唔“螺”到仔仔爸車我去佢公司睇佢哋

呢兩日我放工係樓下見到天師,我餵佢食完乾糧佢就走,敏姐都叫我帶埋天師走,唔好得番佢一隻孤零零,我都想,不過天師o既性格,有時都好“cool”,鍾意就睬吓你,唔鍾意就越叫越走,我都無符




沒有留言:

張貼留言