2009年3月24日 星期二

暫託(上)

其實係我出“契女大咗肚”呢篇卜o既時候,我已經接晒啲貓返屋企,只不過我要講個來龍去脈比你哋知

原本我從來無諗過帶佢哋返屋企,只係不 斷諗辨法想幫吓佢哋,係呢個屋村,我認識一位長年餵流浪貓o既女仕,佢叫敏姐,有人叫佢做“cat lady”,佢已經餵咗六年貓,佢自己屋企都有三隻貓,但佢只係餵佢楝大厦附近o既貓,我都明白,個屋村咁大,又根本無能力餵得晒所有o既貓,呢個敏姐, 都認識一啲貓組織o既人,佢餵開嗰啲貓,佢都係搵呢啲組織幫手帶貓去絶育,其中一個組織叫“neighborhood cats”,類似香港o既“cccp”,敏姐都有叫我send e-mail比佢哋,但到依家都仲未有回覆

講番我點解會帶佢哋返屋企,係 因為係3月16日,我放工返到屋企樓下,見到Mary姐,佢話我知,因為會有政府高層o黎巡村,敇令要掉晒所有o既垃圾,咁當然要掉晒啲貓竇,咁即係話要 掉晒啲貓b,咁三樓個西班牙靚女,佢同我講話佢會明日一早佢返工前帶貓b返屋企,到佢放工返屋企,再帶貓b返落o黎,我心諗︰咁唔掂 姐,Chocolate唔見晒啲貓b,咁點算﹖啲貓b咁多個鐘冇奶食又係唔得姐,我好明白個靚女係一片好心,因為佢屋企已經有三隻貓、兩隻芝華華,佢媽媽 好唔鍾意佢咁餵啲流浪貓,於是我打比仲係返緊工o既仔仔爸,講呢件事佢知,佢聽完就問我係咪想帶貓貓返屋企,我話係,咁佢都話好,我咁就等埋個女放學返o 黎,一齊去帶貓貓返屋企,依家Shadow、Chocolate成日都係一齊,而且啲貓竇都無晒,Shadow咪無竇瞓,所以我索性帶埋Shadow返屋 企,我係見我奶奶唔係屋企至可以咁做,其實我都係諗住比佢哋住幾日,之後我走去三樓通知個西班牙靚女話比佢知,啲貓係我屋企,佢聽到都好開心

帶咗佢哋返屋企,同上次一樣,先同佢哋抺吓身,佢哋真係唔怕生,好唔客氣週屋行,Shadow仲想同Charco仔打交,嚇到Charco仔匿係房唔敢出o黎,就算關咗房門,佢都要昅住個門口,驚死會有貓走入o黎


咁我哋睇睇啲貓b先啦





其中一隻全黑貓b、虎紋貓




由我上次帶Shadow、Chocolate去我公司養嗰陣,我就發覺Shadow有時會痾軟便便,所以佢隻後腳有時會“high”到便便,咁乾咗就黐住啲 毛一舊舊,仔仔爸放工返o黎,話同佢洗吓,不過還掂都係洗,順便同佢沖埋涼,仔仔爸負責抱住佢,我就幫佢沖洗,Shadow除咗有輕微掙扎之外,又無咬、 又無抓,當我用毛巾包住佢係我大脾抺身,都無郁,佢真係好乖

睇睇佢個濕身樣





左邊係Chocolate,右邊係Shadow,一齊係梳化度“hea”,佢哋真係好唔客氣,當正自己屋企咁





沒有留言:

張貼留言