2009年11月15日 星期日

Blog友的禮物

九月尾有一位卜友xianlin--咪咪貓同家人o黎紐約參加朋友o既婚宴,兼旅遊,我帶埋阿姐相約xianlin&佢妹妹係唐人街見面,先去一間茶坊,嘗試紐約o既珍珠奶茶同小食,見仲有時間,我就邀請佢哋o黎我屋企,見吓我家衰仔--Charco

去到我屋企樓下,我先呼喚我個契仔天師出o黎比佢哋認識,只要有我陪住,天師都可以比其他人摸,好乖、好叻



天師好唔捨得我哋,仲想跟埋我哋入去



都算個衰仔乖,肯出o黎招呼人,又肯比人摸,由其一開門,佢已經走出o黎要逐個搜身(係索勻每個人)




呢隻為食貓,真係有得食,話知妳係物水,當日呢隻衰貓,無失禮我,另到客人係好開心、笑晒口咁離開我屋企


xianlin好客氣,買咗啲禮物比我同Charco仔


呢個玩具,Charco仔細個o既時候,我都買個一個類似o既玩具比佢,但佢都唔玩,所以呢個o既下塲都係一樣



有一日,阿姐就用呢個玩具o黎同Charco仔玩


而呢包鱈魚絲零食,係比人食o既,但係個衰仔又好鍾意食喎,見個衰仔嗰日咁叻,同我招呼人,就請佢食少少啦


又試自己去攞o黎食



記唔記得“Lady and the Tramp”呢個經典塲面


就由阿姐、Charco仔示範比大家睇






又做“哨牙仔”



嘩,佢啲牙好似恐龍呀






沒有留言:

張貼留言