2009年11月20日 星期五

肥仔餅

Charco仔自從過咗兩歲生日之後,就同佢阿媽我一樣,開始發福,大家睇吓,佢係咪肥咗好多

條腰幾粗



個肚仲脹卜卜o架(阿姐話物佢咁樣衰o既)


睇吓佢啲豬腩肉都凸晒出o黎



啤梨身型幾易認


點解肥得咁快,一定有原因o既

話 說有一晚食緊飯,一路食就一路傾,講開原來每朝仔仔爸返工前,會比六粒脆卜卜比Charco食,我每日返工前又會比六粒佢食,我放工返屋企,又會比六粒佢 食,仔仔爸食完飯又比六粒佢食,咁阿姐心情靚又比幾粒佢食,咁即係話,個衰仔每日起碼都食廿幾粒,有時又有其他正嘢食,真係想唔肥都幾難啦,所以依家每次 脆卜卜o既份量都要減半,唔係驚佢肥到阿媽都唔認得

其實貓貓肥肥哋係得意啲o既,不過都係唔好比佢再肥,話晒太肥都係對佢健康唔好,我都唔想佢有唔舒服,要睇醫生,見到個仔有事又心痛,見個荷包出血又肉痛

睇吓我買幾多脆卜卜,每次有特價、有Coupon,我都會入定貨,隻隻個衰仔都鍾意食

唔係我叫個衰仔埋o黎影相o架,係佢自己八掛要走埋o黎八,可能佢又想上鏡



就係因為佢食咁多脆卜卜而肥,所以我哋以後都叫啲脆卜卜做“肥仔餅”



沒有留言:

張貼留言