2009年11月24日 星期二

遲來的生日禮物(開估)

(開估)

仔仔爸話︰我哋搵地方搬

呢句說話嚇到我奶奶唔敢出聲囉,當我知道我老公講句咁o既嘢,我好驚我奶奶會嬲我,因為個仔為咗個老婆愛隻貓而威脅佢,不過佢嬲我都唔理佢喇,保住天師仔就最緊要,唯有等我慢慢氹番奶奶喇

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
嫁咗仔仔爸十幾年,我從來都無要求要生日禮物,仲係好多年都無生日禮物添,今年我有要求喇,但佢聽完之後又唔睬我,正衰佬(果然係衰仔個老豆,不過我唔係衰婆

係10月15日,我終於得到呢份禮物啦

您哋想唔想知係物嘢生日禮物吖,就算您哋唔想知我都要講o架喇

..

...

...

....

就係...





我契仔天師啦,佢依家唔係我契仔喇,係我個仔呀

佢o黎咗我屋企成個幾月喇,點解我咁遲至講,咪因為佢仲未過危險時期囉(即係未過到我奶奶嗰關呀),依家佢終於正式成為我家一份子

其 實初時仔仔爸只係諗住帶天師去絶育,比佢係屋企休養,但我點會想佢再放出街吖,點知呢隻仔又好鍾意呢度,佢又好識做喎,乖到不得了,搞到仔仔爸都唔捨得放 佢出街,但我奶奶每個星期一返o黎就話下個星期我唔要再見到佢,好放番佢出去,原先想用拖字訣,但我奶奶每次都用好嚴厲o既語氣講,咁我就問仔仔爸點算, 佢話由得佢,到時至算,我見佢依家咁鍾意天師,佢又講得咁無所謂,所以我咪由得佢去同佢阿媽拆掂佢囉

最後仔仔爸只係同我奶奶講咗一句說話,之後上個星期日我奶奶返o黎就無再出過聲

咁比您哋估吓,仔仔爸同我奶奶講咗句物嘢說話



沒有留言:

張貼留言