2013年12月1日 星期日

雀巢鳩佔

早排天師仔好鍾意係梳化旁邊個紙箱度瞓(天師的私竇),某一日俾我見到呢個位置比Charco仔霸咗


好彩天師仔又無唔高興,其實天師仔依家都唔多係度hea了



因為天氣開始凍,我再攞番嗰兩張床貓床出o黎

始終都係覺得佢哋點都係鍾意藍色嗰張貓床多啲










32 則留言:

  1. 回覆
    1. 多謝,兩貓合照唔難影,但影得靚真係無幾多相

      刪除
  2. 瞓藍色嗰張貓床冇甘易比人發現haha

    回覆刪除
    回覆
    1. 我都覺得係,有時“立”吓眼真係唔覺佢哋瞓咗係度

      刪除
  3. 回覆
    1. 試吓係咪咁好瞓,好瞓就以後要霸住

      刪除
  4. 回覆
    1. 有時“立”吓眼真係唔覺佢哋瞓咗係度

      刪除
  5. 妳屋企有冇暖氣呀?開左佢地咪唔會咁怕凍囉

    回覆刪除
    回覆
    1. 屋企係中央暖氣,但我覺得佢哋唔係咁怕凍,都唔會捐被瞓,打開個窗,都唔怕冷風,對住望街

      刪除
  6. 妹妹有貓床都唔會瞓, 鐘意瞓我張床多D~

    回覆刪除
    回覆
    1. 都係多笪地方俾佢哋hea 唧,平時兩貓都有上床瞓,天師仔愛瞓我張床,Charco仔就鍾意瞓阿姐張床

      刪除
  7. 好在兩位貓地最後都各佔一張!

    回覆刪除
  8. 回覆
    1. 先買籃色嗰張返o黎,兩貓都好鍾意,再買多張紅色,佢哋唔鍾意呢,貓地真係識得分顏色

      刪除
  9. 呢排暖番佢地仲有冇瞓牀仔呀?
    我隻糖妹唔like呢啲質地既牀仔架...之前買佐張比佢都唔肯瞓

    回覆刪除
  10. 脾氣咁好, 俾人霸佔個位都唔發惡?! :D

    回覆刪除
  11. 天氣凍駛唔駛同佢哋著衫呢?

    回覆刪除
    回覆
    1. 咁又無俾衫佢哋著,一來佢哋唔鍾意著衫,家中有中央暖氣,我又覺得佢哋又唔算好怕凍,成日走去窗口望街吹冷風

      刪除
  12. 回覆
    1. 佢哋只鍾意藍色嗰張,已經瞓到扁晒都仲鍾意

      刪除