2013年12月9日 星期一

絨褸爭奪戰

見到件絨褸俾天師仔high上啲毛成層咁厚,所以攞出o黎刷走啲毛,刷咗一陣,Charco仔就o黎搞搞震

Charco仔話唔可以只得有天師仔啲毛,我都要黐啲上去,哈哈

 
天師仔又o黎霸埋一份

Charco仔︰o黎踩我個塲,你未屎過,我啛






最後件褸要收去另一個櫃度,天師仔又去霸我放係梳化將要著出街嗰件褸






32 則留言:

  1. 貓地最愛絨褸... 你都係送左件褸俾佢地吧啦~ 哈哈

    回覆刪除
    回覆
    1. 求其俾件衫佢哋,佢哋都鍾意墊o架啦

      刪除
  2. 因為D褸有阿娘陣味,好似在阿娘的懷抱啊!!

    回覆刪除
    回覆
    1. 佢哋都唔鍾意人抱,點會覺得似在阿娘懷抱,啲八卦仔,見到咩嘢都要墊上去o架啦

      刪除
  3. 貓貓好鍾意訓係d衫上面,可能覺得好舒服呢。

    回覆刪除
  4. 件褸有啊娘嘅味,兩仔話:一於同你C過haha~~~~

    回覆刪除
  5. 回覆
    1. 係証明佢哋好鬼八卦,又嘜鬼都鍾意墊就真啦

      刪除
  6. 你件褸深色, 黑色貓毛唔多覺眼

    回覆刪除
    回覆
    1. 少少就梗係唔覺啦,但已經積埋成層毛塵咁啦

      刪除
  7. 哎呀...我每件衫都月我仔D毛,真係好難黐得晒呢

    回覆刪除
    回覆
    1. 妳同我一樣著多啲深色衫,咁就唔多覺眼o架啦,哈哈

      刪除
    2. 但係我隻甩D毛,每條都係一半黑一半白呢

      刪除
  8. 大家都係黑色唔覺既!:-P
    如果我著黑色褲出門口,成個小腿已經比我dingding轉到變白色...haha

    回覆刪除
    回覆
    1. 養黑貓當然要著多啲深色衫褲啦,咁妳要著啲啡白色呢,haha

      刪除
  9. 對佢地黎講,呢件唔係褸而係新床!XDD

    回覆刪除
  10. 佢哋真係好可愛 , 原來絨褸係佢哋嘅至愛~!!

    回覆刪除
    回覆
    1. 佢哋見嘜就墊嘜,一張紙都唔放過o架

      刪除
  11. 仔仔媽,佢地都係黑色,可以唔刷走d毛,當係新款都得wor >3<

    回覆刪除
  12. 石頭都係咁架,求其拎件衫或者布出黎呢,就即刻瞓上去攬住霸住

    回覆刪除
  13. 真係撞鬼佢地2 個...

    不過, 見到咁又真係好鬼攪笑~

    回覆刪除
  14. 回覆
    1. 唔關味道事,就算係一張紙,佢哋都要伏埋去

      刪除