2013年12月29日 星期日

兩貓玩膠袋

上次睇完貓地玩紙箱,今次睇兩貓玩膠袋

 

 又要爭呢


紙箱、膠袋係貓地最愛o既免費玩具o黎

不過貓地玩膠袋時一定要有家長睇住至好比佢哋玩





34 則留言:

  1. 係呀,玩胶袋时要睇住佢哋

    回覆刪除
  2. 真係要睇住,有危險的,平時都要把膠袋收好......睇住佢地玩又好開心 ;-)

    回覆刪除
  3. 佢地算玩得叻, 我肥仔笠咗膠袋打倒褪

    回覆刪除
  4. 係 抵玩具喎....
    Happy New Year!

    回覆刪除
  5. 新年快樂!
    鍾意玩膠袋,慳番唔洗買玩具!嘿嘿嘿

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀,真係唔駛買玩具過佢哋,買咗都未必玩,祝小四家新年事事順意

      刪除

  6. 新一年好嘅有哂, 衰嘅走哂!!!!

    回覆刪除
  7. 追嚟追去又幾過癮喎﹗
    大貓一向唔玩啲未見過, 同未玩過比佢睇嘅嘢, 就連紙皮箱佢都唔會走入去....

    回覆刪除
    回覆
    1. 又得佢一隻貓,如果養多隻,多隻貓示範過佢睇,咁咪可以一齊玩囉

      刪除
  8. 我家細佬佬唔只鐘意玩,重鐘意食!

    回覆刪除
  9. 我哋都玩膠袋架,用膠袋笠狗頭,哈哈

    回覆刪除
    回覆
    1. 我都試過咁玩,仲笠住成隻,見到個膠袋自己識得行,wakaka

      刪除
  10. 真係慳番好多錢買玩具喎。

    回覆刪除
  11. Charco仔︰唔好買玩具,買零食俾我好過啦

    回覆刪除