2013年12月15日 星期日

我家靚仔—Charco

係阿娘心目中,自家o既貓就一定係靚仔o架啦,Charco仔算係多表情,又多Pose













側面、三七面都咁迷人





表情多多啲





就算屎面、飛機耳都靚仔到暈



咁靚仔,阿姐梗係成日抱住影相攞上facebook攞like啦





36 則留言:

  1. hihi, Charco,黑到閃令令....~3~

    回覆刪除
  2. 回覆
    1. 如果佢哋唔係咁cool,鍾意黐人,我就真係幸福喇

      刪除
  3. Charco咁靚仔你有機會做星媽喎。

    回覆刪除
  4. 回覆
    1. 佢唔嗲o架,佢想要零食時至會搵人o架咋,唔愛人搞,會咬人o架

      刪除
  5. Charco仔靚仔又有型 , 仲好乖任影 , 抵錫 .

    回覆刪除
    回覆
    1. 佢哋有時見我影佢,佢都會唔睬我o架

      刪除
  6. 點解只影Charco仔㗎?天師仔呢?
    啊!妳偏心:p

    回覆刪除
    回覆
    1. 講偏心,我錫天師仔多啲o架,不過講到影相攞喎,Charco仔事實係上鏡過天師仔,天師仔又成日瞓,天師仔影得最多係床照呢,哈哈

      刪除
  7. 黑貓顯得對眼圓碌碌好精靈呀! 佢地怕唔怕陌生人架? 肯唔肯俾人抱抱呀?

    回覆刪除
    回覆
    1. 佢本身眼仔碌碌o架,天師仔就成日眼仔矇矇,就算我哋抱都只可以抱一陣o架咋,佢哋唔係咁like 人抱o架,陌生人都驚o架,只要唔搞佢哋,佢哋都唔會話特別匿埋o既

      刪除
  8. 眼仔碌碌真係幾上鏡 , 難怪呀姐放上fb 攞 like 呢~!!

    回覆刪除
    回覆
    1. 雖然佢黑蚊蚊,但佢影相又真幾上鏡o架,而且阿姐最錫Charco仔

      刪除
  9. Wahaha, 佢好似好鐘意影相呀!!!!!!!!成日都擺哂pose望鏡頭~

    回覆刪除
    回覆
    1. 唔太抗拒囉,但有時見我影佢,佢都會唔睬我

      刪除
  10. 瞓係地個張好誘人啊 hehehee

    回覆刪除