2014年1月3日 星期五

聖誕燈飾

美國其實好重視聖誕節,好多住House的,都會將間屋,裏裏外外都裝飾得好靚,我住係Manhattan,呢區近商業區,所以幾乎全部都係大廈o黎,所以都唔多見人佈置

十年前我仲住係Brooklyn區,嗰度啲人大部份都係住 House,每到聖誕前就會開始見人將屋企前Yard o既地方佈置到好靚




左同右個聖誕老人,手同頭都會郁的
 

係Brooklyn區有個地段比較多有錢人住,啲屋特別大間 ,特別豪,所以佢哋啲佈置都特別多、特別靚










睇,成條街幾乎間間屋都有佈置





最記得呢間屋,每年都放滿公仔,好似佢哋専賣聖誕燈飾咁



仲有呢間,佢每年門外o既佈置,啲公仔除咗大仲好多都會郁的



每年呢度都吸引好多人o黎參觀影相,搬咗出唐人街十年,已經十年無去過 ,今年元旦約咗阿姐契媽去街,送埋佢返屋企之後,順路兜去睇吓







37 則留言:

  1. 回覆
    1. 商塲就日間都睇到,呢啲就要夜晚至睇得到

      刪除
  2. D人將屋企佈置得好靚丫,外國聖誕節真係特別有氣氛D

    回覆刪除
  3. 好靚呀! 呢度D人都整到間屋好似gingerbread house咁....
    有次經過, 見到某家前院個聖誔老人漏晒氣,好好笑......哈哈哈

    回覆刪除
    回覆
    1. sorry, 我用左另一個ACC留言....

      刪除
    2. 咁住妳嗰邊啲人,又多唔多咁佈置

      刪除
  4. 咁靚嘅佈置要用好多錢喎。

    回覆刪除
    回覆
    1. 住得豪宅就捨得駛呢啲錢,其實呢,每年節日後啲裝飾佈置品賣得好平,可以掃定貨出年用,而且可以循環再用,都唔係駛幾多錢,不過呢個幾兩個月要交多啲電費囉,嘻嘻

      刪除
  5. 尋日同NY朋友傾, 佢話零下7度喎, 凍唔凍?? 真擔心街上毛孩....

    回覆刪除
    回覆
    1. 係街o既時間唔多,留係屋企、office都唔係好凍,好彩嗰日落雪都唔算好厚,啲街貓都搵到掟匿,我都好擔心佢哋

      刪除
  6. 嘩家家都玩到咁大...用唔少電喎~

    回覆刪除
  7. 回覆
    1. 好似香港咁,去到尖東就最有聖誕氣氛了

      刪除
  8. 好浮誇呀! 但家家戶戶都好有聖誕氣氛呢~ 咁商業大廈外牆會唔會好似香港咁有燈飾架?

    回覆刪除
    回覆
    1. 我都覺得放得太多裝飾反而無咁靚,無o架,商廈唔整呢啲嘢,商廈好少有佈置

      刪除
    2. 係喎...報紙話而家美國凍過南極呀! 你果邊有冇受影響呀? 保重身體呀!

      刪除
    3. 咁又會南極咁跨張,不過呢兩日真係好凍,我本身好怕凍,我會識保暖,放心,多謝關心

      刪除
  9. Brooklyn區的燈飾真係好靚呀....但電費都唔少野呢!
    最近美國天氣超冷。。。。保重身體!

    回覆刪除
    回覆
    1. 呢兩個月要交多啲電費囉,呢兩日真係好凍,我本身好怕凍,我會識保暖,放心,多謝關心

      刪除
  10. 聖誕節 o既裝飾真係好靚呀!

    回覆刪除
  11. 好正啊,呢D先係X'MAS @@ 每家用心裝飾

    回覆刪除
    回覆
    1. 如果俾你去影,一定會影得好靚好靚

      刪除
  12. 嘩................真係佈置得好靚好有氣氛呢~!!

    回覆刪除
  13. d裝飾好靚, 好有聖誕氣氛呢~

    回覆刪除
    回覆
    1. 啲老番好著重聖誕呢,每年要俾多啲電費都肯呢

      刪除