2014年1月24日 星期五

掛住書包

阿姐讀完第一個學期返o黎放聖誕、新年假,放足五個星期至返去開學

阿姐每次返o黎都好醒目,會放低佢個書包,貓地一見到個書包就先坐為快

Charco仔最醒,最先霸到



之後到天師仔,霸到實一實



Charco仔,你係度排隊嗎﹖



終於都再有得坐,有時天師仔又唔會同佢爭,自己瞓貓床




但有時有書包又唔瞓,瞓番床仔


睇天師仔瞓得好enjoy的


冧吓佢先




有時見佢哋爭書包又好得意

唔知點解片中啲字整極都好細隻,驚各位睇得唔清楚,我係度再做解畫

天師仔︰ 你比個書包我瞓吓啦


1. 天師仔︰ 你唔俾我,我打你o架
2. Charco仔︰你襟住我個頭,我偏唔比


天師仔︰仲咁串,真係唔打過你都唔得


 阿姐尋日帶咗個書包返學了,Charco仔無咗個書包,坐係凳仔度,唔通佢掛住個書包﹖

 
阿姐返咗學,又將會好掛住貓地了







20 則留言:

  1. Haha~~瘦田冇人耕,耕開有貓爭

    回覆刪除
  2. 回覆
    1. 呢個書包瞓咗幾年有啲感情咁啦,哈哈

      刪除
  3. 我兩個仔一樣,買左貓窩唔瞓,係都要瞓書包

    回覆刪除
    回覆
    1. 貓地真係好衰,好似知道係買比佢哋用o既就唔用,唔係佢哋用o既就成日霸住

      刪除
  4. 一定係想呀姐帶埋佢返學 , 所以坐响書包上面呢~!!

    回覆刪除
    回覆
    1. 貓地︰梗係唔係啦,返學好辛苦o架,我哋至唔制

      刪除
  5. 貓貓唔想姐姐返學,所以瞓響書包上,行動抗議呀

    回覆刪除
    回覆
    1. 貓地︰阿姐快啲去返學,不過要留低個書包過我哋

      刪除
  6. 阿姐返 o左 o黎屋企. 似乎, 都係貓地開心多 o的咁喎!

    回覆刪除
    回覆
    1. 阿姐返o黎即係多個人餵零食,都開心o既

      刪除
  7. 天師仔同Charco仔都好鍾意阿姐呢, so sweet~~~

    回覆刪除