2014年1月17日 星期五

想黐貓,有辦法

咩辦法﹖其實好簡單,只要有一個膠袋就得喇



 鍾意個膠袋,要黐到實



因為有咗呢個膠袋,佢可以陪人瞓



想佢陪住我,又得咗

 



可以一邊抽佢水喔




佢都好enjoy我幫佢摸豬豬



 

不過佢摸摸吓就發爛渣


 

我試過將膠袋放係大髀,佢都有伏係我大髀度


我想出廳睇電視劇,又要佢陪我






 




不過呢條“橋”只對天師仔work

哈,依家我想搵貓陪就攞個膠袋出o黎,呢招阿姐都學到嘢,阿姐會搵佢陪佢上網、做功課,阿姐話見過佢瞓到扯晒鼻鼾,哈哈






32 則留言:

  1. 哈哈...天師仔被一個胶袋就收服到。

    回覆刪除
    回覆
    1. 一隻鍾意膠袋,一隻鍾意零食,知道晒佢哋o既死穴

      刪除
  2. 回覆
    1. 點講都係貓地唔愛黐人,要用呢啲方法,至得到貓o既垂青

      刪除
  3. 回覆
    1. 呢隻仔好鍾意o架,有啲咩放係度佢都會伏上去

      刪除
  4. 見到題目即刻入來睇!
    又幾正喎!

    回覆刪除
  5. 回覆
    1. 其實佢嘜嘢都鍾意伏上去,膠袋佢就特別鍾意,同佢玩Da Bird佢都要黐住個膠袋o黎玩

      刪除
  6. 好正呀! 佢真係咁鍾意個膠袋既... 其他膠袋得唔得架?

    回覆刪除
    回覆
    1. 其實佢嘜嘢都鍾意伏上去,膠袋佢就特別鍾意,嘜嘢膠袋都得o既,同佢玩Da Bird佢都要黐住個膠袋o黎玩

      刪除
  7. 天師仔真係好得意 , 係呢..............點解佢會鐘意膠袋呢?

    回覆刪除
  8. 好搞笑, 我以為佢會鍾意入膠袋, 點知係係個袋上面~另類~哈

    回覆刪除
  9. hihi~ 好耐無黎探你地, 我終於出現啦!!!
    你呢招好得喎, 可以隨時請天師仔陪你啦~

    回覆刪除
    回覆
    1. 小肥貓媽,真係好耐無見,好掛住小肥貓呢,妳多啲出Blog啦
      不過有時天師仔都會唔睬我o架

      刪除
  10. 係啦,都唔知點解貓貓咁鐘意膠袋,見到好似我地見錢咁

    回覆刪除
    回覆
    1. 呢隻仔反而對紙箱o既興趣無咁大,佢唔係幾敢走入啲大紙箱裡面,所以佢比較鍾意膠袋

      刪除
  11. 回覆
    1. 其實只要放啲嘢係度,佢都會伏上去,所以咪搵個膠袋o黎引佢囉,就連玩
      Da Bird佢要黐住個膠袋o黎玩o架

      刪除
  12. 弱點比你知道晒,咪可以任得你魚肉咯!發達咯~ (>V<)

    回覆刪除
    回覆
    1. 不過有時佢都唔睬我o架,等人行開咗佢至伏上去,精甩bean

      刪除
  13. 咁搞笑嘅?
    不過大貓都有死穴, 就係綠色被仔……

    回覆刪除
    回覆
    1. 大貓係咪一見張綠色被仔就會撲埋去

      刪除