2014年1月9日 星期四

黐到實

記得我家Charco仔,一見有人坐係電腦枱前,就會走上電腦枱上,等人俾零食嗎

用“纏”功,想人就範



 其實就算無人坐電腦枱前,佢都會自己走上去hea吓,等吓,有時仲等到瞓著o忝



因為屋企加咗個TV Box 係廳,所以我多咗出廳睇電視,見到Charco仔又係電腦枱度hea,我就即刻黐埋去摸吓佢

佢好乖呢,俾我摸又無發脾氣,俾我“冧”掂咗,仲枕住我隻手,我俾佢“冧”番轉頭o忝





 我覺得好窩心呢




36 則留言:

  1. 回覆
    1. 佢咁乖肯俾我黐實,真係幾sweet o架

      刪除
  2. 回覆
    1. 佢咁乖肯俾我黐實,又真係好扺錫,不過只可以幾吓,唔係佢會咬人o架

      刪除
  3. 回覆
    1. 佢咁乖肯俾我黐實,真係幾sweet o架

      刪除
  4. 回覆
    1. 唔好襯佢嗲狂抽佢水喎,抽幾下好囉喎,唔係佢會咬人o架喎

      刪除
  5. 咁窩心,就算手痺都低啦!

    回覆刪除
  6. D 毛毛咁令, 一定食得好好

    回覆刪除
  7. 隻牙仔走咗出黎,好可愛<3

    回覆刪除
  8. sweet爆丫,完全同意一定俾貓地冧返轉頭

    回覆刪除
    回覆
    1. 佢唔係成日都咁嗲,好難得呢,真係俾佢冧屎

      刪除
  9. Charco仔真嗲, 阿娘真窝心!

    回覆刪除
    回覆
    1. 佢唔係成日都咁嗲,好難得呢,真係俾佢冧屎

      刪除
  10. 好 sweet ar ^^ 水汪汪的一雙眼 ^^

    回覆刪除
    回覆
    1. 水汪汪﹖我覺得係頭髮馮鬆、眼仔矇矇喎,哈哈

      刪除