2015年2月2日 星期一

三貓玩“小強”

早排摷番貓友寄o黎既“電子小強”出o黎俾Marble仔玩


呢啲係之前俾天師仔同Charco仔玩時






天師仔同Charco仔驚咗隻“小強”呢,一見隻“小強”埋o黎又縮又避開



但Marble仔就唔驚,對佢好好奇,仲敢出手打“小強”






放隻“小強”係佢隻手都唔驚



Marble仔比較大膽,天師仔同Charco仔真係無鬼用

呢條片,隻“小強走咗入條罅度,初初Charco仔就驚,見走咗入去,又要去八,Marble仔嫌Charco仔阻住晒又打貓


 其實間唔中攞番出o黎睇佢哋玩,都幾過癮




24 則留言:

  1. 好彩唔係真唧我最怕怕小強

    回覆刪除
    回覆
    1. 我都係呀,好彩美國啲小強品種,係好細隻,唔似香港嗰啲又大隻,又醜樣,真係嚇屎人

      刪除
  2. 唔啱我, 我驚嚇就我多D, 皆因佢地帶過米奇同 Tweety 返屋企

    回覆刪除
    回覆
    1. 咁米奇我都唔驚,不過見貓地叼返屋企,又真係幾惡頂

      刪除
  3. 回覆
    1. Charco仔同天師仔似我囉,驚“小強”

      刪除
  4. 睇標題仲以為佢哋玩真小強 hehe
    Charco 仔 & 天師仔好搞笑, 隻小強過嚟佢就縮, 都係 marble 仔大膽 d haha

    回覆刪除
  5. 三貓對真實嘅小強可能更有興趣。

    回覆刪除
  6. Marble犀利喎,夠膽色,haha

    回覆刪除
  7. 小強兩個字都怕怕,好在唔一啲都唔似.

    回覆刪除
    回覆
    1. 好彩係個顏色唔似,唔係都嚇得吓人

      刪除
  8. Marble 仔出手快而準 , 睇到我都笑哂口~!!

    回覆刪除
  9. Marble仔見慣世面係唔同D,大膽D!

    回覆刪除
    回覆
    1. 應該天師仔唔驚至啱,話晒做過流浪貓,見慣蟲、鼠、蟻

      刪除
  10. 我次前都買過幾隻, 隻隻都因為唔夠3分鐘就被癲貓攬左入雪櫃底了唔返出黎><

    回覆刪除