2015年2月25日 星期三

成日玩匿埋

近排Charco仔好鍾意匿係枱底








其實佢都會週圍匿的









試過人多o黎我屋企,佢就匿係床底,連食嘢都唔出o黎,要送埋口餵




唔係佢伸隻手出o黎,真係搵佢唔到


天師仔有時會匿係入牆櫃裏面



而天師仔、Marble仔就比較鍾意匿係被底










貓地咁鍾意玩“伏匿匿”,有時真係要週屋咁搵貓





20 則留言:

  1. 哈哈!三隻貓貓真關係有排揾!
    我家Mocha在新年嗰幾日,一有人來拜年,他就匿喺我房,瞓在我床上。

    回覆刪除
  2. 妳揾我唔倒,妳揾我唔倒haha~

    回覆刪除
  3. 回覆
    1. 試過搵唔到,佢自己唔知係邊度走番出黎,仲驚佢哋襯人出門口跟人出咗去都唔知,嚇鬼屎

      刪除
  4. 回覆
    1. 有時會匿係啲布簾後面,襯人行過,伸手出o黎抓人隻腳,好衰,但又好好玩

      刪除
  5. 有得玩伏匿匿咁開心 XD
    你大聲叫佢哋, 佢哋會唔會走出嚟架?

    回覆刪除
    回覆
    1. 唔會o架,佢哋好鬼衰,所以搵唔到佢哋真係好鬼驚

      刪除
  6. 好勁, 有膠袋都無動於中, 我果隻最中意食膠袋!!
    有時真係搵極都搵唔到佢地!!突然又唔知響邊度出返黎!

    回覆刪除
    回覆
    1. 天師仔Charco仔會捐膠袋,唔會食膠袋,暫時未見過Marble玩膠袋,我仲覺得佢會驚o忝
      咪係,真係比貓地玩屎

      刪除
  7. 黑色真係好難揾呢 , 卡卡~!!

    回覆刪除