2015年3月1日 星期日

Charco仔其實都幾奇怪,佢好少係我間房度逗留嗰喎

佢多數入o黎巡個圈就返出去,上我張床度瞓,真係唔算多,除咗夜晚,至會上床瞓


我哋係房睇電視,佢入黎鬼鬼鼠鼠咁睇吓囉


佢最鍾意就係咁瞓係房門外面睇住,會望到入房o既位置








其實呢,佢係等我哋行出房

一見人出房,就會帶人去零食區,想人俾零食佢食




咁有時佢都唔係只係房門口等,有時都會入房等o既



 等到瞓著咗囉


最可惡係,見人掛住用電腦,咪走上o黎等,係度阻住晒


其實天師仔都係咁架,不過佢就唔係為咗食,佢想阿娘入厠所RR and 摸豬豬唧





只見到佢條尾



兩隻貓一齊等










 依家連Marble仔都有樣學樣








24 則留言:

  1. 各有打算,古古惑惑,但好得意呢 ;-)))

    回覆刪除
    回覆
    1. 各有目的,乖乖地等都還好,天師仔多數好直接走上電腦枱,阻住我用腦,真係怕鬼咗佢

      刪除
  2. 回覆
    1. 有時天師仔搵我,係想我出去餵佢食乾糧

      刪除
  3. 佢望住D零食,想:亞娘妳要識做呢。

    回覆刪除
    回覆
    1. 佢成日都係咁,“得”正個零食區旁邊,想人俾零食

      刪除
  4. 回覆
    1. 係o架,多隻貓,咪多啲故事出Blog囉,嘻嘻

      刪除
  5. 回覆
    1. 唔想等,咪走上枱搞住人囉,精到屎

      刪除
  6. 媽咪,貓哋點都好睇過電腦啦^^

    回覆刪除
  7. 回覆
    1. Charco仔比較有耐性,天師仔會o黎騷擾人

      刪除
  8. 等零食等到項頸都長埋 wakakakaka~~~

    回覆刪除
  9. 好好笑, 門口係用黎排隊既位!!!唔怪得有為食貓呢個名詞!hahha

    回覆刪除
  10. Charco 仔好聰明 , 等你哋出去...........帶你哋去比零食佢 , 好叻仔呢~!!

    回覆刪除
    回覆
    1. 總知佢一見人都係走埋去零食區度,望住人

      刪除