2015年3月19日 星期四

同色親厚啲

Charco仔同天師仔已經相處咗五年幾,感情都算幾好,佢哋從來唔會黐埋一堆瞓覺


肯孖住一齊都算好好架喇












兩兄弟坐埋同一張貓床,真係好少見





查實佢哋成日打交






我估Marble係前主人度,只得佢一隻貓,所以佢唔習慣同其他貓相處,到依家都只愛做孤獨精



唔知兩隻烏卒卒,又會唔會覺得Marble仔好另類呢





28 則留言:

  1. 回覆
    1. 唔知呢,不過有時佢又會走埋去打貓喎

      刪除
  2. 我也有想過我那三隻是否因為同色, 所以咁老友, 牠們是日日都堆在一起的.

    回覆刪除
  3. 我估要俾 d 時間佢哋磨合, 話哂 Marble 仔都係嚟咗冇耐啫, 遲 d 三隻仔一齊打交, 唔知會唔會激 C 你 XP

    回覆刪除
    回覆
    1. 我覺得Marble仔唔會好似兩隻烏卒卒咁埋身肉搏,如果佢俾貓撲埋o黎打佢一定走

      刪除
  4. 迟d可能3猫会揽头揽颈呢

    回覆刪除
  5. Marbel仔:我係高富帥係唔會打交嘅

    回覆刪除
    回覆
    1. 佢平時只會出手打交,如果佢俾貓撲埋o黎打佢一定走

      刪除
  6. 我兩b只有打,從來都唔會黐埋一齊的><

    回覆刪除
  7. 我個兩位, 唔打交, 我都願啦

    回覆刪除
    回覆
    1. 我嗰兩隻打交唔會打到傷,見妳嗰隻俾貓打到無咗一大執毛,真係慘

      刪除
  8. 我有兩隻灰貓, 但好似前世溝亂骨頭

    回覆刪除
  9. 佢地會唔會覺得自己同對方,好似照鏡咁樣呢?

    回覆刪除
  10. 最開心看到貓咪相親相愛地埋堆!

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀,唔知會唔會見到Marble仔同兩隻烏卒卒有呢一日

      刪除
  11. 其實見到兩個可以坐埋一齊已經好高興啦~~

    回覆刪除
    回覆
    1. 不過我好貪心,好想佢哋可以攬頭攬頸咁瞓

      刪除
  12. Marble係未同佢哋熟啫。遲一兩年就得架嘞。

    回覆刪除
    回覆
    1. 我估Marbl可以同天師仔friend啲,Charco仔應該無咁容易

      刪除